Кафедра філософії, політології та психології
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/28
Переглянути
41 результатів
community.search.results.head
Документ Політична участь: прогнозування і новітні риси в Україні ХХІ століття(НАУ, 2016) Клюєнко, Едуард ОлександровичДокумент Політичні перформанси як прояв постмодерного характеру політичної участі в Україн(НАУ, 2017) Клюєнко, Едуард ОлександровичДокумент Політична участь в Україні: новітні риси та стріт-арт форми(ДНУ ім. О.Гончара, 2017) Клюєнко, Едуард Олександрович(ua) Здійснено аналіз сучасних трендів політичної участі в Україні. На основі аналізу теорій постіндустріалізму та постмодернізму визначено і проаналізовано новітні загальні та специфічні риси політичної участі. Виокремлені головні форми політичної стріт-арт участі в українському суспільстві: перформанс, флешпротестмоб та політичні графіті.Документ Проблема соціального прогнозування політичної участі(ТОВ «Інновація», 2014) Клюєнко, Едуард ОлександровичДокумент Постмодерний стріт-арт протест: головні форми та риси(НАУ, 2017) Клюєнко, Едуард Олександрович(ua) У статті проаналізовано особливості постмодерного політичного протесту. Здійснено аналіз політич-ного стріт-арт протесту як результату новітнього впливу постмодерної культури в політиці. Виділені головні форми сучасного стріт-арт протесту, показано його характер як видовищного розважально-ігрового шоу.Документ Політичний стріт-арт в контексті типів суспільств та глобалізаційних проявів(2018) Клюєнко, Едуард ОлександровичДокумент Політична участь і демократія: основні проблеми міжнародного характеру(«Видавництво «Гілея», 2018) Клюєнко, Едуард ОлександровичДокумент Особливості прояву видів впевненості в собі у юнацькому віці(2015) Мельничук, Сергій Костянтинович(ua) В даній статті проаналізовано психологічні особливості впевненості у собі виділено й описано її види. Представлено науково-теоретичні підходи до вивчення видів впевненості. Виокремлено види впевненості в собі: самовпевнений, пізнавальний, мотиваційний, емоційний, демонстративний, когнітивно-мотиваційний, когнітивно-емоційний, когнітивно-поведінковий, мотиваційно-емоційний, мотиваційно-поведінковий, емоційно-поведінковий, інтуїтивний, немотивований, емоційно нестійкий, прихований, невпевнений. Охарактеризовано специфіку їх прояву в юнацькому віці. Експериментально визначено особливості розподілу осіб юнацького віку за видами впевненості в собі. Виявлено специфіку розвитку когнітивного, емоційно-оцінювального, мотиваційно-цільовового, поведінкового компонентів впевненості у собі в юнацькому віці.Документ Спонтанність особистості і синдром професійного вигорання у педагогів(2014) Ржевська-Штефан, Злата Олександрівна; Rzhevska-Shtefan, Z.(ua) У статті розглянуті перспективи використання феномену спонтанності особистості в якості ресурсу подолання синдрому професійного вигорання педагогів.Документ Особливості «професійного вигорання» викладачів вищих навчальних закладів(2013) Ржевська-Штефан, Злата Олександрівна; Rzhevska-Shtefan, Z.(ua) У статті зроблено аналіз проблеми «професійного вигорання» викладачів вищих навчальних закладів. Виокремлені характерні для викладачів прояви синдрому. Встановлено, що специфіка розвитку «вигорання» у викладачів полягає в тому, що на тлі симптомів «резистенції» у них вимальовуються явно виражені прояви «виснаження», що свідчить про початок деструктивних особистісних змін і наявність негативних емоційних установок по відношенню до студентів і педагогічної діяльності. Доведено, що цей факт також свідчить про те, що психологічні захисти, які використовує викладач, вже не здатні його захистити від напруження. Підкреслюється деструктивний характер феномена вигорання як для особистості викладача, так і для професійного становлення його студентів.