Кафедра філософії, політології та психології
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/28
Переглянути
Документ Політичний дискурс арабського сходу в контексті опозиції «премодерн-модерн»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Харченко, Юлія ВолодимирівнаДокумент Державницькі апології Ф. Ніцше(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Стежко, Григорій Петрович; Стежко, Зоя ВасилівнаДокумент Соціальний порядок та соціальний контроль: морально-етичні засади(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Перевозник, Лариса МихайлівнаДокумент Основні підходи до оцінки сімейних змін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Фабрика, Алла АнатоліївнаДокумент Особливості відображення подій «помаранчевої революції» у свідомості міського населення центральної України (на прикладі м. Кіровограда)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Клюєнко, Едуард ОлександровичДокумент Феномен довіри: соціологічний та політологічний контекст аналізу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Кулик, Василь ГригоровичДокумент Демократичні принципи викладання політології у вищій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Воєводін, Володимир МиколайовичДокумент Формування системи громадських об’єднань України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Воєводін, Володимир Миколайович(uk) У статті на основі архівних джерел досліджується формування системи громадських об’єднань України, аналізуються основні тенденції у розвитку системи громадського представництва й самоврядування.Документ Державність та громадянські свободи: історико-філософський аналіз(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Стежко, Григорій Петрович; Стежко, Зоя Василівна; Яцук, Володимир Васильович(uk) Розглядається діалектична взаємозумовленість держави та суспільства, владного примусу та громадянських свобод, права та відповідальності, розвитку уявлень провідних мислителів про громадянське суспільство.Документ Початкова освіта в Єлисаветграді другої половини ХІХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Люта, Оксана Миколаївна(uk) У статті досліджується специфіка розвитку початкової освіти в Єлисаветграді у другій половині ХІХ ст.Документ Участь населення у політиці в різних історичних типах суспільства: проблеми генези, місця і ролі, прогнозів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Клюєнко, Едуард Олександрович(uk) У статті проаналізовано феномен участі населення у політичних процесах за умов різних історичних типів суспільства (традиційного, індустріального, інформаційного). На основі порівняльного аналізу досліджуються проблеми генези, оцінок місця і ролі в сучасному суспільстві та прогнозу функціонування політичної участі в майбутньому.Документ Українська інтелігенція доби незалежності: стан та морально-етичні цінності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Перевозник, Лариса Михайлівна(uk) У статті робиться спроба визначення сучасного соціального стану української інтелігенції і дається загальна характеристика її морально-етичних цінностей з часу отримання незалежності Україною.Документ Проблеми методології історичних досліджень(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Стежко, Зоя Василівна; Стежко, Григорій Петрович(uk) Розглядається методологічний потенціал діалектики в історичних дослідженнях, її роль в інтеграції наук.Документ Педагогічне забезпечення початкової освіти на Єлисаветградщині в кінці ХІХ - на початку ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Люта, Оксана Миколаївна(uk) У статті досліджується специфіка педагогічного забезпечення початкової освіти на Єлисаветградщині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.Документ Концептуальні засади змін у внутрішньополітичному курсі КНР у період правління Ден Сяопіна(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Стадніченко, Руслан Вікторович(uk) У статті досліджуються проблеми концептуальних засад і теоретичного обґрунтування внутрішньої політики КНР з огляду на модернізацію політичної та економічної систем у період перебування при владі Ден Сяопіна (1978 – 1996 рр.).Документ Політична еліта України в період трансформації суспільства: проблеми формування відповідальності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Перевозник, Лариса Михайлівна(uk) У статті робиться спроба дослідження морально-етичних проблем політичної еліти України, а саме: формування відповідальності перед суспільством у цілому та в різних її виявах.Документ Релігійний міф про царицю Савську: зміст, соціальна та світоглядна сутність(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Перевозник, Лариса Михайлівна(uk) У статті на основі релігійних, історико-філософських та наукових джерел здійснюється спроба виявлення об’єктивного змісту міфу про царицю Савську та дослідження стану відповідності релігійних вірувань того історичного періоду сучасним загальнонауковим уявленням про ранні форми релігійної свідомості й світогляду в цілому.Документ Роль і місце навчального курсу «естетика» у підготовці майбутніх учителів до національного виховання школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лавриненко, Світлана Олександрівна(uk) У статті висвітлюються можливості естетики, як філософського світоглядного знання в організації процесу підготовки майбутніх учителів до національного виховання школярів, акцентується увага на меті, завданнях,формах реалізації зазначеної проблеми.Документ Політичний менеджмент: сутність та особливості розвитку в Україні в період формування громадянського суспільства(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Перевозник, Лариса МихайлівнаАвтор уточнює поняття "політичний менеджмент", розкриває сутність політичного менеджменту, його види та структуру, політичну взаємодію на рівні "суб’єкт - об’єкт" політичного менеджменту та взаємодію з морально-етичними проблемами суспільства. Автор також вивчає особливості розвитку політичного менеджменту в Україні в період формування громадянського суспільства та розглядає політичний менеджмент як суттєву його ознаку.Документ Духовна культура в розвитку творчої особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шульга, Ольга АнтонівнаРозглянуто проблему впливу глобалізаційних процесів на подальший розвиток суспільства та шляхи подолання кризових проблем. Акцентовано увагу що: однією із головних проблем суспільного розвитку є недостатній рівень культури та духовності суспільства й особистості. Одним із головних шляхів підняття рівня духовної культури суспільства вбачається в поліпшенні системи освіти, в зростанні освіченості та духовності громадян. Освітянський процес у державі має бути спрямованим на духовне збагачення і творчу діяльність особистості. Ідеї Сухомлинського сьогодні цілком актуальні та пропонують оптимальні шляхи управління розвитком особистості.