Кафедра інформатики та інформаційних технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/63

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Засоби контролю навчальної діяльності студентів у Вікі-КДПУ
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Bolilyi, Vasil; Kopotiy, Viktoriia
    (ua) Стаття присвячена опису засобів контролю та моніторингу за навчальною діяльністю студентів, яка здійснюється із використанням Вікі-КДПУ. Розглядається досвід впровадження додаткового програмного продукту Extension Mediawiki Quizzer для створення тестового вікі-сайту «Вікі Тести». Наводиться опис облаштування цього сайту, організації інтерфейсу, розробленого шаблону для тестів і приклад застосування у реальному тестуванні студентів із статистикою їхніх результатів. Аналізується метод портфоліо, як засіб моніторингу і контролю роботи студентів під час вивчення вікі-курсів та проектної діяльності. У ЦДПУ вікі-технології залучаються у освітній процес уже певний час і було проведено анонімне опитування серед студентів-магістрантів для дослідження їхньої точки зору. Результати опитування показують, що вікі-курси є зручним, актуальним, сучасним, відкритим інструментом, який значно підвищує ефективність навчальної діяльності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Засоби контролю навчальної діяльності студентів у Вікі-КДПУ
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Bolilyi, Vasil,; Kopotiy, Viktoriia; Болилый, Василий; Копотий, Виктория
    (ua) Стаття присвячена опису засобів контролю та моніторингу за навчальною діяльністю студентів, яка здійснюється із використанням Вікі-КДПУ. Розглядається досвід впровадження додаткового програмного продукту Extension Mediawiki Quizzer для створення тестового вікі-сайту «Вікі Тести». Наводиться опис облаштування цього сайту, організації інтерфейсу, розробленого шаблону для тестів і приклад застосування у реальному тестуванні студентів із статистикою їхніх результатів. Аналізується метод портфоліо, як засіб моніторингу і контролю роботи студентів під час вивчення вікі-курсів та проектної діяльності. У ЦДПУ вікі-технології залучаються у освітній процес уже певний час і було проведено анонімне опитування серед студентів-магістрантів для дослідження їхньої точки зору. Результати опитування показують, що вікі-курси є зручним, актуальним, сучасним, відкритим інструментом, який значно підвищує ефективність навчальної діяльності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Модуль обробки тестових завдань EasyTests для серверу MediaWiki
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Болілий, Василь Олександрович; Болилый, Василий Александрович; Bolily, Vasil Oleksandrovych; Копотій, Вікторія Володимирівна; Копотий, Виктория Владимировна; Kopotiy, Viktoriia Volodymyrivna; Фоменко, Катерина Сергіївна; Фоменко, Катерина Сергеевна; Fomenko, Kateryna Serhiivna
    (ua) У Центральноукраїнському педуніверситеті (ЦДПУ) успішно функціонує вікі-сайт Вікі-ЦДПУ, що заснований на MediaWiki. Але для повноцінної системи управління навчанням Вікі-ЦДПУ не вистачає засобів для тестування. Для MediaWiki сторонніми розробниками були створені додаткові програмні модулі, серед яких обрали Extension Mediawiki Quizzer. Після апробації виявили недоліки модуля - можна створювати тільки один тип тестового завдання (множинний вибір із однією правильною відповіддю). Для виправлення цього дефекту розробили програмний модуль для MediaWiki для тестування - EasyTests. В основу програмного коду EasyTests поклали код MediawikiQuizzer. EasyTests сумісний із сучасними браузерами, підтримує тестові завдання з відкритою відповіддю, множинний вибір із однією правильною відповіддю та множинний вибір із декількома правильними відповідями. Розроблений програмний модуль EasyTests перетворює вікі-сайт у повноцінну систему управління навчанням.
  • Ескіз
    Документ
    Формування цифрових компетентностей у студентів педагогічних спеціальностей
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Дроговоз, Наталія Анатоліївна; Дроговоз, Наталья Анатольевна; Drohovoz, Nataliia Anatoliivna; Матяш, Вікторія Володимирівна; Матяш, Виктория Владимировна; Matiash, Viktoriia Volodymyrivna
    (uk) У статті розглянуто проблему підготовки студентів педагогічних спеціальностей та підвищення якості освіти шляхом формування цифрових компетентностей. На основі аналізу науково-методичної літератури досліджено сучасні тлумачення поняття цифрових компетентностей. Особлива увага була приділенадокументу для країн ЄС «Рамка цифрової компетентності для громадян 2.1» (Digital Competence Framework for Citizens 2.1, «DigComp 2.1», 2017). У цьому документі представлена концептуальна еталонна модель цифрових компетентностей, що необхідні сучасній людині для особистісного розвитку, навчання, самореалізації, соціальної інтеграції та працевлаштування. У статті описано досвід формування цифрових компетентностей за «DigComp 2.1» на прикладі навчального проекту «Штучний інтелект», що є складовою навчальної дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології» для студентів І курсу. Детальний аналіз проектної діяльності студентів показав, що використання цифрових середовищ (вікі-сайт) та сучасних методик навчання дозволяє ефективно формувати цифрові компетентності.