Кафедра інформатики та інформаційних технологій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/63

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційний освітній простір Кіровоградського державного педагогічного університету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Bolilyi, V.; Копотій, Вікторія Володимирівна; Kopotiy, V.
    (uk) Стаття присвячена проектуванню, моделюванню та розбудові інформаційного освітнього простору Кіровоградського державного педагогічного університету (КДПУ). На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної, науково-технічної літератури з проблем моделювання та розбудови інформаційного освітнього простору ВНЗ розглянуто та описано поняття «інформаційний освітній простір навчального закладу». Структура інформаційного освітнього простору КДПУ формується відповідно до освітніх потреб учасників навчального процесу, а саме, MOODLE використовується для розміщення електронних курсів. Для публікації відкритих навчально -методичних матеріалів залучається платформа Вікі-КДПУ (на базі MediaWiki) разом із Хмарка-КДПУ (на базі OwnCloud) й вікі-сайтом для тестування. Для проведення вебінарів і веб-конференцій залучається ресурс «Вебінари КДПУ». Для розповсюдження наукових і навчально-методичних публікацій викладачів університету функціонує бібліотечний сайт із електронним каталогом на базі системи «Ірбіс» та інституційним репозитарієм. Усі ресурси мають єдину систему автентифікації користувачів на основі каталогу LDAP.
  • Ескіз
    Документ
    Проблемно-орієнтоване навчання у програмній інженерії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Баранюк, Олександр Филимонович; Баранюк, Александр Филимонович; Baranyuk, O. F.
    (uk) Спостерігається певний розрив між рівнем підготовки фахівців з програмування і вимогами з боку роботодавців. Випускникам бракує навичок комунікації, командної роботи, досвіду реалізації реальних проектів. Традиційна лекційно-лабораторна система викладання передбачає трансляцію знань, а не формування необхідних випускнику навичок. На цьому наголошують нормативні документи галузі комп’ютерних наук та програмної інженерії. Потрібні активні методи навчання, засновані на природній цікавості молоді до нових знань та досліджень.Пропонується при вивченні курсу «Проектування програмних систем» застосовувати елементи проблемно-орієнтованого навчання. При цьому активну роль переходить від викладача до студента, який сам керує процесом навчання на основі власного досвіду і запропонованого викладачем набору проблем. Проблема виступає як рушійна сила процесу навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання. Ч. І. Основи інформатики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Ганжела, Сергій Іванович
    У посібнику представлено загальні відомості з основ інформатики: апаратне забезпечення інформаційних систем; операційні системи; прикладне програмне забезпечення; комп’ютерна графіка; текстовий і табличний процесори; бази даних та системи управління базами даних. Посібник складається з двох частин: «Теоретична частина» і «Лабораторні роботи». Посібник містить приклади, рекомендації виконання завдань та примітки у вигляді порад для їхнього раціонального виконання. Навчальний посібник призначений для супроводу курсу «Основи інформатики з елементами програмування та сучасні інформаційні технології навчання», який передбачено навчальним планом для студентів напрямів підготовки: «Початкова освіта», «Дошкільна освіта». Також посібник адресовано педагогічним працівникам і студентам інших напрямів підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Використання соціальних сервісів Інтернет у навчальній діяльності студентів
    (2016) Шлянчак, Світлана Олександрівна; Shlianchak, S. A.; Шлянчак, Светлана Александровна
    (en) The article reviews the key opportunities of using services of web 2. 0 technologies to the educational process. It is shown of Social Software tools: Wiki technology, system of creating blogs, systems of storing and sharing web resources. The basic lines of Wiki-technology, possibility, and methods of the use of it are described in pedagogical practice. The described pedagogical potential of Wiki-technology to organize project activities of students. It should be stressed that Wiki is a piece of server software that allows users to freely create and edit web page content using any web browser. The author focusing on teaching and methodical opportunities of the Internet blogs and systems of storing and sharing web resources (for joint hypertext materials creation, placement of presentations, text documents, photos, video resources, etc.) in professional preparation of the future primary school teachers. It is shown efficiency using of web 2. 0 technologies in the educational work future teachers (by the example of their own resources of Kirovograd State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko).
  • Ескіз
    Документ
    Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 2. Moodle-КДПУ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Андронатій, Павло Іванович; Шлянчак, Світлана Олександрівна
    Навчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». Частина 2 присвячена основним прийомам роботи з системою управління навчанням та перспективам використання системи Moodle-КДПУ в педагогічній діяльності. Розглянуто можливості створення ресурсів і діяльностей у дистанційному курсі, аспекти щодо організації контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів. Для кожного заняття розроблено вправи для ефективного використання інструментів Moodle-КДПУ. Цей посібник може використовуватись викладачами вищих педагогічних і технічних навчальних закладів з метою розширення системи знань, формування компетентності викладачів у питаннях впровадження дистанційного навчання, а також працівниками системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
  • Ескіз
    Документ
    Практикум із процедурно-орієнтованого програмування (мова С)
    (ФО-П Александрова М.В., 2016) Паращук, Степан Дмитрович
    Мета посібника – розвиток навичок алгоритмізації та програмування мовою С, формування вмінь розробляти алгоритми та створювати, редагувати і налагоджувати програми. У посібнику подані матеріали для проведення практичних занять, що охоплюють усі розділи з основ програмування. До кожного заняття подані короткі теоретичні відомості, зразки створення алгоритмів і програм, завдання для індивідуальної роботи. Посібник призначений для студентів, які навчаються за галуззю знань «Інформаційні технології» та «Освіта» (за спеціальністю або спеціалізацією «Інформатика»)
  • Ескіз
    Документ
    Відкриті Вікі-курси в освітньому процесі сучасного університету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Болилый, Василий Александрович; Копотий, Виктория Владимировна
    (uk) Стаття присвячена опису опублікованих навчальних матеріалів на Вікі-КДПУ, а саме, електронних навчальних курсів, які ми пропонуємо називати вікі-курси. Метою статті є розгляд досвіду впровадження відкритих вікі-курсів у навчальний процес в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка. Для досягнення мети використовувалися такі методи дослідження: теоретичні – аналіз і узагальнення методичної літератури та нормативної документації з питань організації навчального процесу; вивчення і систематизація досвіду залучення вікі-курсів; аналіз ефективності «змішаного» навчання; педагогічний експеримент. У статті розглядається уніфіковане представлення про вікі-курс – шаблон навчального курсу. Наводяться результати використання вікі-курсів у навчальному процесі, приклади студентських статей і портфоліо, способи організації спілкування викладача і студентів. Загалом, використання вікі-курсів робить освітній процес більш індивідуалізованим і диференційованим за рахунок гнучких налаштувань до особистісних характеристик користувача.
  • Ескіз
    Документ
    Лабораторний практикум з курсу "Програмування засобами Delphi"
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Присяжнюк, Олена Віталіївна; Дроговоз, Наталія Анатоліївна
    Посібник містить відомості по розробці додатків різного характеру та рівня складності в середовищі візуального програмування Delphi, надає лаконічний, структурований матеріал, необхідний при засвоєнні системи Delphi в процесі виконання лабораторних робіт студентами спеціальностей 6.040201 та 6.040203. В посібнику наводиться достатня кількість фрагментів коду, яка може бути корисна при виконанні лабораторних робіт. Методика викладення матеріалу дозволяє використовувати посібник для самостійної роботи.