Кафедра інформатики та інформаційних технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/63
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Інформаційний освітній простір Кіровоградського державного педагогічного університету(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Bolilyi, V.; Копотій, Вікторія Володимирівна; Kopotiy, V.(uk) Стаття присвячена проектуванню, моделюванню та розбудові інформаційного освітнього простору Кіровоградського державного педагогічного університету (КДПУ). На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної, науково-технічної літератури з проблем моделювання та розбудови інформаційного освітнього простору ВНЗ розглянуто та описано поняття «інформаційний освітній простір навчального закладу». Структура інформаційного освітнього простору КДПУ формується відповідно до освітніх потреб учасників навчального процесу, а саме, MOODLE використовується для розміщення електронних курсів. Для публікації відкритих навчально -методичних матеріалів залучається платформа Вікі-КДПУ (на базі MediaWiki) разом із Хмарка-КДПУ (на базі OwnCloud) й вікі-сайтом для тестування. Для проведення вебінарів і веб-конференцій залучається ресурс «Вебінари КДПУ». Для розповсюдження наукових і навчально-методичних публікацій викладачів університету функціонує бібліотечний сайт із електронним каталогом на базі системи «Ірбіс» та інституційним репозитарієм. Усі ресурси мають єдину систему автентифікації користувачів на основі каталогу LDAP.Документ Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 2. Moodle-КДПУ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Андронатій, Павло Іванович; Шлянчак, Світлана ОлександрівнаНавчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». Частина 2 присвячена основним прийомам роботи з системою управління навчанням та перспективам використання системи Moodle-КДПУ в педагогічній діяльності. Розглянуто можливості створення ресурсів і діяльностей у дистанційному курсі, аспекти щодо організації контролю і оцінювання навчальної діяльності студентів. Для кожного заняття розроблено вправи для ефективного використання інструментів Moodle-КДПУ. Цей посібник може використовуватись викладачами вищих педагогічних і технічних навчальних закладів з метою розширення системи знань, формування компетентності викладачів у питаннях впровадження дистанційного навчання, а також працівниками системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників.Документ Відкриті Вікі-курси в освітньому процесі сучасного університету(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Болилый, Василий Александрович; Копотий, Виктория Владимировна(uk) Стаття присвячена опису опублікованих навчальних матеріалів на Вікі-КДПУ, а саме, електронних навчальних курсів, які ми пропонуємо називати вікі-курси. Метою статті є розгляд досвіду впровадження відкритих вікі-курсів у навчальний процес в Кіровоградському державному педагогічному університеті імені Володимира Винниченка. Для досягнення мети використовувалися такі методи дослідження: теоретичні – аналіз і узагальнення методичної літератури та нормативної документації з питань організації навчального процесу; вивчення і систематизація досвіду залучення вікі-курсів; аналіз ефективності «змішаного» навчання; педагогічний експеримент. У статті розглядається уніфіковане представлення про вікі-курс – шаблон навчального курсу. Наводяться результати використання вікі-курсів у навчальному процесі, приклади студентських статей і портфоліо, способи організації спілкування викладача і студентів. Загалом, використання вікі-курсів робить освітній процес більш індивідуалізованим і диференційованим за рахунок гнучких налаштувань до особистісних характеристик користувача.Документ Хмарка-КДПУ. Довідник користувача(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Діхтяр, Микола Юрійович; Рєзіна, Ольга ВасилівнаНавчальний посібник містить опис інтерфейсу та базових функцій хмарного сервісу Хмарка-КДПУ, що заснований на OwnCloud 7 (система для організації зберігання, синхронізації й обміну даними, розміщеними на зовнішніх серверах). Навчальний посібник орієнтований на використання у навчальному процесі.Документ Вікі-КДПУ. Довідник користувача(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія Володимирівна; Іванова, Людмила ВолодимирівнаНавчальний посібник містить опис облаштування Вікі-КДПУ (сайту заснованому на MediaWiki) та вікі-розмітки тексту. Охоплює основні теги для оформлення статей: створення розділів статті, форматування тексту та абзаців, розміщення тексту у вигляді списків і таблиць, ілюстрування статей зображеннями, створення внутрішніх та зовнішніх гіперпосилань тощо. Навчальний посібник орієнтований на використання у навчальному процесі КДПУ.Документ Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ. Ч. 1. Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Болілий, Василь Олександрович; Копотій, Вікторія ВолодимирівнаНавчальний посібник орієнтований на використання у навчанні викладачів КДПУ під час довгострокового підвищення кваліфікації за програмою «Розробка дистанційних курсів засобами Вікі-КДПУ, Хмарка-КДПУ і Moodle-КДПУ». У посібнику відображенні основні ідеї щодо організації дистанційного навчання, а саме: основні положення нормативних документів щодо впровадження дистанційного навчання у ВНЗ; теоретичні положення, опис функціональних можливостей та практичних аспектів дистанційного навчання; вправи, що забезпечують практичне оволодіння технікою дистанційного навчання, а саме, базових засад створення дистанційних навчальних курсів засобами Вікі-КДПУ та Хмарка-КДПУ.