Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Експериментальні завдання із прикладною спрямованістю змісту в процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Розглянуто педагогічні аспекти формування технічного мислення студентів через виконання експериментальних завдань з практичною спрямованістю змісту, пов'язаних зі специфікою майбутньої професійної діяльності.Документ Графічні знання як елемент технічного мислення учнів і студентів навчальних закладів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Анісімов, Микола Вікторович; Anisimov, Mykola Viktorovych(uk): У статті зроблена спроба показати яким засобом можна прискорити процес придбання учнями й студентами конкретних графічних знань з предмету «Креслення» з наступним формуванням у них технічного мислення. Дана технологія навчання дозволяє при цьому формувати технічне мислення з різних розділів креслення (машинобудівне, будівельне креслення, електро- радіотехнічне креслення й т.п.).Документ Застосування методу моделювання до розвитку технічного мислення в майбутніх фахівців при вивченні курсу «Історія технологій»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна(uk) Стаття присвячена розкриттю питань психолого-педагогічних аспектів формування технічного мислення студентів – майбутніх фахівців професійної освіти, застосування і роль методу моделювання, розглянуті основні напрямки зв’язку моделювання з навчальним процесом у вищій школі, наведені етапи виконання дій з матеріальними моделями. Визначені шляхи досягнення майбутніми фахівцями творчого і продуктивного рівня технічного мислення. Визначені складові і етапи розв’язання завдань продуктивно-технічного змісту.Документ Проблеми формування готовності майбутніх учителів технології до організації технічної творчості учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Щирбул, Олександр Миколайович(uk) У статті розглядаються проблеми формування готовності майбутніх учителів технології до організації технічної творчості учнів, наводяться результати експериментальних досліджень сформованості рівнів готовності майбутніх учителів технології.