Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні засади формування методологічної культури майбутніх учителів
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Царенко, Олександр Миколайович
    (uk) У статті зроблена спроба обґрунтувати дидактичні засади формування методологічної культури майбутніх учителів як необхідної умови вдосконалення їх професійної підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Діяльнісний підхід в формуванні ключових компетенцій в процесі підготовки вчителів технологій
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Манойленко, Наталія Володимирівна; Манойленко, Наталия Владимировна; Manoylenko, Natalia
    (uk) В статті представлена технологічна модель формування ключових компетенцій (системних, міжособистісних, інструментальних) в процесі підготовки вчителів технологій через реалізацію діяльнісного підходу при викладанні методики трудового навчання у вищих педагогічних навчальних закладах. Розглянуті теоретичні основи розробки й застосування ефективних навчальних технологій досягнення прогнозованого освітнього результату, реалізації творчого потенціалу студентів, оволодіння знаннями, навичками, уміннями і якостями як цілі підготовки до самостійної професійної праці. Аналізується: навчальна діяльність студентів – майбутніх учителів технологій та її спрямованість на оволодіння знаннями, вміннями і навичками; рівні реалізації професійних знань; завдання, покладенні на читання лекційного курсу з методики трудового навчання; аналізу дедуктивного методу навчання; використання методів проектів і їх моделювання в процесі проведення практичних і практично-лабораторних занять; ролі інформаційної діяльності студентів та експериментальних методів в процесі реалізації діяльнісного підходу; організації науково-дослідницької роботи студентів – майбутніх учителів технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Ірина Леонтіївна
    (uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно орієнтоване навчання учнів з основ безпеки життєдіяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олександр Миколайович
    (uk) У статті зроблено спробу розкрити потенційні можливості особистісно орієнтованих технологій навчання. Для реалізації предметно-дидактичної моделі особистісно орієнтованого навчання конкретизовані зміст і методика організації творчої співпраці вчителя й учнів під час роботи над інформаційним проектом з основ безпеки життєдіяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування дослідницьких інтеграційних умінь у майбутніх учителів фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна
    (UA)У даній статті лабораторні заняття розглядаються як засіб формування дослідницьких міжпредметних умінь у майбутніх вчителів фізики та здійснення їх професійної підготовки.