Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Етапи формування педагогічного іміджу майбутніх учителів технологій
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Пуляк, Ольга Василівна; Пуляк, Ольга Васильевна; Puliak, Olha Vasylivna; Мошуренко, Олександр Юрійович; Мошуренко, Александр Юрьевич; Moshurenko, Olexandr Uriyovich
    (ua) У статті визначені та проаналізовані основні сім етапів формування педагогічного іміджу майбутніх учителів технологій в умовах закладу вищої освіти. Перший етап: формування уявлення про образ ідеального викладача. Другий етап: виявлення і аналіз власних психофізіологічних, професійних характеристик. Третій етап: порівняння реальних характеристик ідеальним образом вчителя технологій, адекватна самооцінка на підставі самодіагностики. Четвертий етап: розробка програми самовдосконалення, самокорекції з формування іміджу вчителя технологій. П’ятий етап: проведення корекції реальних характеристик відповідно до ідеального образу та очікувань. Шостий етап: уживання в новий образ шляхом відпрацювання прийомів, вироблення компетентностей, удосконалення зовнішнього образу тощо. Сьомий етап: індивідуалізація отриманого нового образу. Наголошено, що формування педагогічного іміджу забезпечується цілеспрямованою, ретельною та спеціально організованою роботою викладачів і студентів. Визначено, що всі методичні та психолого-педагогічні дисциплін, яки вивчають студенти мають велике значення для формування педагогічного іміджу вчителя технологій.