Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно орієнтоване навчання у процессі викладання дисципліни «Основи проектування та моделювання»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Мироненко, Наталя Василівна; Mironenko, Natalya
    (ua) У статті розкривається сутність, зміст та особливості особистісно орієнтованих технологій навчання та показується місце особистісно орієнтованого навчання у вищій педагогічній школі. Також у дослідженні проаналізовано принципи реалізації особистісно орієнтованого навчання у вищій школі, а також розглянуто можливі методи впровадження особистісно орієнтованого навчання для майбутніх вчителів трудового навчання під час вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання». Також у публікації наведено можливі приклади реалізації особистісно орієнтованих технологій на прикладі вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання» майбутніми учителями технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи в процесі трудового навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чубар, Василь Васильович; Чубарь, Василий Васильевич; Chubar, Vasyl; Липка, Дмитро Миколайович; Липка, Дмитрий Николаевич; Lipka, Dmitri Nikolaevich
    (ua) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи у процесі трудового навчання. У дослідженні використано методи, які доповнюють один одного: вивчення, аналіз і систематизація навчальної, методичної, психологічної, педагогічної та філософської літератури; системний і проблемно-пошуковий методи для з’ясування шляхів удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи в процесі трудового навчання. Авторами проаналізовано й запропоновано шляхи удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи у процесі трудового навчання шляхом застосування інтерактивних технологій навчання, зокрема: інтелектуальних творчих тренінгів, методів та прийомів активізації навчальної діяльності учнів; сформульовано висновки; запропоновано напрямки подальших наукових досліджень проблеми.
  • Ескіз
    Документ
    Осмислюючи В. Сухомлинського: трудове навчання як навчальний предмет у сучасній українській школі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Куценко, Тетяна Володимирівна; Куценко, Татьяна Владимировна; Kutsenko, Tetiyna Volodimirivna
    (uk) У статті досліджуються педагогічні погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання дітей та трудове навчання, як навчальний предмет у школі. Звернуто увагу на багаторічний досвід практичної діяльності у викладанні праці Павлиської школи. Проаналізувавши нову редакцію навчальної програми із трудового навчання для 5-9 класів, авторами статті встановлено, що погляди В. Сухомлинського є актуальними за сучасних умов реформування навчальної дисципліни Трудове навчання та Технології.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи історизму та синергетики у становленні витоків технологічної освіти в ЦДПУ ім. В. Винниченка
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Садовий, Микола Ілліч; Sadovyi, Mykola Illich
    (ua) В статті розглядається важлива проблема реалізації принципу іс торизму у розгляді питання становлення кафедри теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності (1957-1997). Виокремлено два активних та один пасивний періоди її розвитку. На основі архівних даних – наказів про зарахування на посади здійснено аналіз кадрового складу керівництва, викладачів, співробітників кафедри. Одночасно розкрито питання розвитку матеріальної бази практично із усіх навчальних дисциплін. Перший етап зародження кафедри охоплює 1957-1967 роки. Згадка спеціальності з трудового навчання датується 1957 роком, коли на кафедрі фізики було введено додаткову спеціалізацію «Праця у шкільних навчальних майстернях». У 1967 р. випуск фахівців з трудового навчання припинився.У 1993 р. розпочався другий етап уже відродження набору на спеціальність з трудового навчання. Сформували навчально-матеріальну базу, підібрано науково-педагогічні кадри, майстрів, лаборанті, створено навчально-методичне забезпечення, ліцензовано спеціальність «Праця та прикладна творчість», оголошено набір на перший курс. У вересні 1994 на першому курсі навчалося 30 студентів, відповідно до ліцензованих обсягів.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування можливостей Google для технологій веб-квестуна уроках трудового навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergey Ivanovich; Гавриленко, Катерина Олександрівна; Гавриленко, Екатерина Александровна; Havrylenko, Kateryna Aleksandrovna
    (uk) У статті досліджено проектно-технологічну діяльність та особливості її основних етапів. Встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню на уроках трудового навчання технології веб-квесту, як новітнього засобу реалізації методу проектів. Визначено поняття технології веб-квесту як такої, що сприяє організації колективної діяльності учнів під час реалізації методу проектів з будь-якої теми. Розміщення створених веб-квестів у мережі Інтернет дозволяє змотивувати учнів на досягнення найкращих навчальних результатів. Встановлено, що користування сервісами Google сприяють формуванню інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу. На прикладі додатка GOOGLE BLOGGER продемонстровано створення веб-квесту в рамках впровадження проектної діяльності на уроках трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання «стандартизації і метрології» у педагогічних університетах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Анісімов, Микола Вікторович; Anisimov, Mykola Viktorovych
    (ua) У статті проведений системний аналіз викладання дисциплін «Метрологія», «Стандартизація, сертифікація й керування якістю продукції» у вищих навчальних закладах. Виділені особливості викладання цих дисциплін у педагогічних навчальних закладах. Обґрунтована й практично перевірена нова технологія навчання «метрології й стандартизації» за професією «Технологічна освіта». Розроблено й видано новий навчальний посібник для студентів і викладачів трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інноваційних технологій навчання комп'ютерного дизайну одягу засобами САПР Грація
    (2017) Єжова, Ольга Володимирівна; Yezhova, O. V.
    (ua) Проаналізовані педагогічні аспекти застосування інноваційних технологій навчання комп'ютерного дизайну одягу, зокрема кейс-методу в процесі вивчення дисципліни “Основи САПР в технологічній освіті” з використанням САПР Грація. Результати актуальні при підготовці фахівців індустрії моди, вчителів трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування знань студентів в аспекті їхньої підготовки до керівництва технічною творчістю учнів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті наводяться результати педагогічного дослідження рівня теоретичної підготовленості студентів при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість з методикою викладання».
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення техніко-технологічної підготовки старшокласників у процесі профільного авчання технологіям виробництва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Чубар, Василь Васильович
    (uk) У статті розглядаються окремі аспекти вдосконалення змісту та шляхів реалізації галузі "Технологія" з підготовки старшокласників до трудової діяльності в умовах сучасного соціально-економічного розвитку в України.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми реалізації самостійної роботи студентів як однієї з форм підготовки майбутніх вчителів трудового навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті наводяться окремі результати дослідження проблеми самостійної роботи студентів та пропонуються напрямки поліпшення самоосвітньої їхньої діяльності.