Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Особистісно орієнтоване навчання у процессі викладання дисципліни «Основи проектування та моделювання»
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Мироненко, Наталя Василівна; Mironenko, Natalya
    (ua) У статті розкривається сутність, зміст та особливості особистісно орієнтованих технологій навчання та показується місце особистісно орієнтованого навчання у вищій педагогічній школі. Також у дослідженні проаналізовано принципи реалізації особистісно орієнтованого навчання у вищій школі, а також розглянуто можливі методи впровадження особистісно орієнтованого навчання для майбутніх вчителів трудового навчання під час вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання». Також у публікації наведено можливі приклади реалізації особистісно орієнтованих технологій на прикладі вивчення дисципліни «Основи проектуванння та моделювання» майбутніми учителями технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи в процесі трудового навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Чубар, Василь Васильович; Чубарь, Василий Васильевич; Chubar, Vasyl Vasylevich; Липка, Дмитро Миколайович; Липка, Дмитрий Николаевич; Lipka, Dmitri Nikolaevich
    (ua) Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи у процесі трудового навчання. У дослідженні використано методи, які доповнюють один одного: вивчення, аналіз і систематизація навчальної, методичної, психологічної, педагогічної та філософської літератури; системний і проблемно-пошуковий методи для з’ясування шляхів удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи в процесі трудового навчання. Авторами проаналізовано й запропоновано шляхи удосконалення розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи у процесі трудового навчання шляхом застосування інтерактивних технологій навчання, зокрема: інтелектуальних творчих тренінгів, методів та прийомів активізації навчальної діяльності учнів; сформульовано висновки; запропоновано напрямки подальших наукових досліджень проблеми.
  • Ескіз
    Документ
    Осмислюючи В. Сухомлинського: трудове навчання як навчальний предмет у сучасній українській школі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Абрамова, Оксана Витальевна; Abramova, Oksana Vitalyevna; Куценко, Тетяна Володимирівна; Куценко, Татьяна Владимировна; Kutsenko, Tetiyna Volodimirivna
    (uk) У статті досліджуються педагогічні погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання дітей та трудове навчання, як навчальний предмет у школі. Звернуто увагу на багаторічний досвід практичної діяльності у викладанні праці Павлиської школи. Проаналізувавши нову редакцію навчальної програми із трудового навчання для 5-9 класів, авторами статті встановлено, що погляди В. Сухомлинського є актуальними за сучасних умов реформування навчальної дисципліни Трудове навчання та Технології.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування можливостей Google для технологій веб-квестуна уроках трудового навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович; Ryabets, Sergey Ivanovich; Гавриленко, Катерина Олександрівна; Гавриленко, Екатерина Александровна; Havrylenko, Kateryna Aleksandrovna
    (uk) У статті досліджено проектно-технологічну діяльність та особливості її основних етапів. Встановлено, що на кожному етапі учнями здійснюється відповідна система послідовних дій у виконанні проекту. Особливу увагу відведено застосуванню на уроках трудового навчання технології веб-квесту, як новітнього засобу реалізації методу проектів. Визначено поняття технології веб-квесту як такої, що сприяє організації колективної діяльності учнів під час реалізації методу проектів з будь-якої теми. Розміщення створених веб-квестів у мережі Інтернет дозволяє змотивувати учнів на досягнення найкращих навчальних результатів. Встановлено, що користування сервісами Google сприяють формуванню інформаційно-цифрової компетентності учасників освітнього процесу. На прикладі додатка GOOGLE BLOGGER продемонстровано створення веб-квесту в рамках впровадження проектної діяльності на уроках трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості викладання «стандартизації і метрології» у педагогічних університетах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Анісімов, Микола Вікторович; Anisimov, Mykola Viktorovych
    (ua) У статті проведений системний аналіз викладання дисциплін «Метрологія», «Стандартизація, сертифікація й керування якістю продукції» у вищих навчальних закладах. Виділені особливості викладання цих дисциплін у педагогічних навчальних закладах. Обґрунтована й практично перевірена нова технологія навчання «метрології й стандартизації» за професією «Технологічна освіта». Розроблено й видано новий навчальний посібник для студентів і викладачів трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інноваційних технологій навчання комп'ютерного дизайну одягу засобами САПР Грація
    (2017) Єжова, Ольга Володимирівна; Yezhova, O. V.
    (ua) Проаналізовані педагогічні аспекти застосування інноваційних технологій навчання комп'ютерного дизайну одягу, зокрема кейс-методу в процесі вивчення дисципліни “Основи САПР в технологічній освіті” з використанням САПР Грація. Результати актуальні при підготовці фахівців індустрії моди, вчителів трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування знань студентів в аспекті їхньої підготовки до керівництва технічною творчістю учнів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті наводяться результати педагогічного дослідження рівня теоретичної підготовленості студентів при вивченні ними дисципліни «Технічна творчість з методикою викладання».
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення техніко-технологічної підготовки старшокласників у процесі профільного авчання технологіям виробництва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Чубар, Василь Васильович
    (uk) У статті розглядаються окремі аспекти вдосконалення змісту та шляхів реалізації галузі "Технологія" з підготовки старшокласників до трудової діяльності в умовах сучасного соціально-економічного розвитку в України.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми реалізації самостійної роботи студентів як однієї з форм підготовки майбутніх вчителів трудового навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Щирбул, Олександр Миколайович
    (uk) У статті наводяться окремі результати дослідження проблеми самостійної роботи студентів та пропонуються напрямки поліпшення самоосвітньої їхньої діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні підходи у формуванні навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Рябець, Сергій Іванович; Рябец, Сергей Иванович
    (uk) Метою цієї публікації є демонстрація застосування сучасних вимог до складання навчальних планів на прикладі спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання) освітнього рівня Бакалавр. Сучасні підходи повинні враховувати всі складові реформування вищої освіти: нові освітні програми та програмні компетентності, яким повинні відповідати освітньо-кваліфікаційні характеристики, значна кількість часу для студентської самостійної роботи, що напряму пов’язано з тижневим навантаженням та аудиторними годинами, вимоги щодо планової кількості дисциплін за семестр (рік), формування циклів підготовки спеціальностей закладом вищої освіти тощо. На прикладі складання конкретного плану автор намагався показати варіант реалізації нормативних вимог та умов, коли стандарти вищої освіти потребують значного удосконалення згідно сучасної динаміки змін та потреб суспільства. Враховуючи, що галузеві науково-методичні комісії, відповідальні за нові стандарти вищої освіти тільки формуються, а на базі цих стандартів ще не розроблено вимог до описів освітніх програм та освітньо-кваліфікаційних характеристик, реалізовані автором підходи є актуальними та можуть бути корисними при створенні навчальних планів в перехідний період модернізації змісту підготовки студентів, в першу чергу технологічних та природничих спеціальностей.