Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних технологій при розв’язуванні фізико-технічних задач
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Садовий, Микола Ілліч; Рєзіна, Ольга Василівна; Трифонова, Олена Михайлівна; Sadovyі, Mykola Illich; Riezina, Olga Vasylivna; Tryfonova, Olena Mykhaylivna
    (ua) Сучасне суспільство вимагає фахівців нової генерації, які будуть володіти інформаційно-цифровою компетентністю. Крім цього підвищуються вимоги до рівня фізико-технічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Фізика і техніка є визначальними факторами науково-технічного прогресу. У статті наголошено, що організація освітнього процесу з фізики і технічних дисциплін при підготовці майбутніх фахівців комп’ютерних технологій має тяжіти у сторону моделювання природних і технологічних процесів. Як засіб створення комп’ютерних програм для моделювання фізичних процесів може бути обрана мова програмування Python. Застосування Python у процесі навчання фізики і моделювання фізичних явищ і систем дає можливість студентам, які не мають попереднього досвіду програмування, розв’язувати цікаві задачі вже на початку курсу. У статті розглянуто декілька задач, які можна запропонувати студентам для здійснення комп’ютерного моделювання з використанням мови програмування Python.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування проектно-технологічної компетентності засобами 3D моделювання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Хомутенко, Максим Володимирович; Хомутенко, Максим Владимирович; Khomutenko, Maksym Volodymyrovych; Садовий, Микола Ілліч; Садовой, Николай Ильич; Sadovyi, Mykola Ilyich; Трифонова, Олена Михайлівна; Трифонова, Елена Михайловна; Tryfonova, Olena Mykhailivna
    (uk) Сучасне світове товариство стоїть на порозі тотальної цифровізації всіх сфер діяльності людства. У зв’язку з цим на початку ХХІ століття значного поширення отримав процес діджиталізації. Постає проблема перегляду компетентностей, які повинні бути сформовані у здобувачів освіти у відповідності до вимог часу. Однією з таких компетентностей є проектно-технологічна. Тому в статті ми зупинилися на проблемі формування в здобувачів освіти проектно-технологічної компетентності шляхом упровадження 3D-моделювання в освітній процес технічних, фізико-математичних і природничих дисциплін. Для забезпечення формування проектно-технологічної компетентності в освітньому процесі ми пропонуємо використати програму Blender версії 2.82a. Нами запропонований приклад практичної роботи «Прозора ваза та симуляція тканини» виконаної за допомогою програми Blender.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми навчання рівноваги на уроках фізики в старшій школі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Хомутенко, Максим Володимирович; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    (ua) У статті проаналізовано програму та підручники з фізики для старшої школи. Розглядається поняття рівноваги як наскрізного для курсу фізики в цілому. Зроблено порівняльний аналіз матеріалів поданих в підручниках. Зазначено позитивні і негативні сторони викладу матеріалу із статики. Розглянута доцільність використання деяких понять.
  • Ескіз
    Документ
    Формування сучасної наукової картини світу засобами системи наскрізних понять
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Стадніченко, Світлана Миколаївна
    (uk) В сучасних умовах розвитку суспільства учні використовують додатковий інформаційний ресурс поза навчальним закладом. З метою формування в суб ’єктів навчання наукової картини світу є потреба переглянути зміст методів навчання щодо раціональності їх застосування на всіх етапах навчально-виховного процесу в школі. У цій статті розглянуто варіанти вдосконалення методики формування у школярів наукової картини світу за рахунок оптимізації та раціоналізації використання методів навчання фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення наукової спадщини І. Є. Тамма та формування екологічної компетентності у майбутніх учителів фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Олійник, Іван Миколайович; Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування екологічної компетентності майбутнього вчителя фізики під час вивчення історії фізики в педагогічному вищому навчальному закладі. В статті розкрито можливості екологізації змісту окремих предметів у процесі підготовки вчителів фізики. Акцент зроблено на вивчення історії фізики, зокрема, доробку вітчизняних учених-фізиків, серед яких найбільш цікавим є висвітлення наукової, громадської та педагогічної діяльності Нобелівського лауреата з фізики Ігоря Євгеновича Тамма.
  • Ескіз
    Документ
    Невідомі сторінки із життя І. Є. Тамма
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    (UA) У статті розглядається короткий період діяльності єдиного з України лауреата Нобелівської премії, доктора фізико-математичних наук, академіка Академії наук СРСР Ігоря Євгеновича Тамма. Розкрито його громадянську позицію, коли довелося на самому найвищому рівні внести корективи щодо залучення до відповідальності фолькдойч, які в роки війни змушено залишилися на тимчасово окупованій німцями території.
  • Ескіз
    Документ
    Богданівський учитель
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна
    У статті розглядаються основні принципи трудового навчання та виховання визначені, які директором Богданівської середньої школи І. Г. Ткаченком.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання як засіб реалізації акмеологічного підходу
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Бобик, Ірина Вікторівна
    Стаття присвячена дослідженню моделюванню, як методу дослідження явищ і процесів, що реалізується на основі акмеологічного підходу. Розглянуті акмеологічні умови, види моделювання, критерії та функції моделювання. Наведені приклади використання методу моделювання в процесі навчання фізики для досягнення кращої якості навчання. Поставлені та розв’язані наступні задачі: 1) проаналізувати акмеологічні умови досягнення кращого результату; 2) встановити основні критерії моделювання у навчанні фізики; 3) обгрунтувати ефективність використання моделювання на основі акмеологічного підходу.