Кафедра технологічної та професійної освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Особливості методів навчання фізики і астрономії у коледжах
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Садовий, Микола Ілліч; Бевз, А. В.; Садовой, Н. И.; Бевз, А. В.; Sadovyi, M. I.; Bevz, A. V.
    (ua) У статті розглянуто та проаналізовано методи навчання адекватні характеру пізнавальної діяльності студентів інженерних коледжів. А саме пояснювально-ілюстративний та репродуктивний метод, метод проблемного навчання, частково-пошуковий та дослідницький методи.
  • Ескіз
    Документ
    Формування сучасної наукової картини світу засобами системи наскрізних понять
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Стадніченко, Світлана Миколаївна
    (uk) В сучасних умовах розвитку суспільства учні використовують додатковий інформаційний ресурс поза навчальним закладом. З метою формування в суб ’єктів навчання наукової картини світу є потреба переглянути зміст методів навчання щодо раціональності їх застосування на всіх етапах навчально-виховного процесу в школі. У цій статті розглянуто варіанти вдосконалення методики формування у школярів наукової картини світу за рахунок оптимізації та раціоналізації використання методів навчання фізики.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі шляхи оновлення змісту освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Садовий, Микола Ілліч
    В статті розглядається проблема оптимізації структури і змісту традиційних джерел знань: підручників, посібників, методичних розробок до запровадження у навчальний процес фундаменталізації вищої і загальноосвітньої освіти. Закономірно, що нова парадигма освіти через запровадження Стандартів середньої освіти 2013 р. прогнозує зміни та доповнення і до методів навчання. Автор пропонує розв’язати дану проблему виходячи з передбачення, що наукове знання включає три основні галузі: речовинно-енергетичну, модульну та об’єктну. Здійснено аналіз взаємозв’язку Державних стандартів освіти з оновленням змісту навчальних предметів.