Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Етапи формування педагогічного іміджу майбутніх учителів технологій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Пуляк, Ольга Василівна; Пуляк, Ольга Васильевна; Puliak, Olha Vasylivna; Мошуренко, Олександр Юрійович; Мошуренко, Александр Юрьевич; Moshurenko, Olexandr Uriyovich(ua) У статті визначені та проаналізовані основні сім етапів формування педагогічного іміджу майбутніх учителів технологій в умовах закладу вищої освіти. Перший етап: формування уявлення про образ ідеального викладача. Другий етап: виявлення і аналіз власних психофізіологічних, професійних характеристик. Третій етап: порівняння реальних характеристик ідеальним образом вчителя технологій, адекватна самооцінка на підставі самодіагностики. Четвертий етап: розробка програми самовдосконалення, самокорекції з формування іміджу вчителя технологій. П’ятий етап: проведення корекції реальних характеристик відповідно до ідеального образу та очікувань. Шостий етап: уживання в новий образ шляхом відпрацювання прийомів, вироблення компетентностей, удосконалення зовнішнього образу тощо. Сьомий етап: індивідуалізація отриманого нового образу. Наголошено, що формування педагогічного іміджу забезпечується цілеспрямованою, ретельною та спеціально організованою роботою викладачів і студентів. Визначено, що всі методичні та психолого-педагогічні дисциплін, яки вивчають студенти мають велике значення для формування педагогічного іміджу вчителя технологій.Документ Особливості формування інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Пуляк, Ольга Василівна; Пуляк, Ольга Васильевна; Puliak, Olga Vasylivna(ua) Стаття присвячена аналізу методичних особливостей учнів у мережевому спілкуванні. Використання мережевого спілкування в освітньому уможливлює маніпулювання інформацією, вплив на поведінку учасників освітнього процесу та їхню дезорієнтацію місця і ролі в суспільстві, негативний психологічний вплив на особистість. Тому необхідно формувати інформаційну культура особистості, яка забе зпечить комфортне та безпечне перебуванню в мережі спілкування, адекватну оцінку інформаційних потоків, безпечне користування сучасними засобами комунікації. Освітній інформаційний простір закладу освіти не завжди забезпечує права учасників освітнього процесу права дитини на приватність. Заклад загальної середньої освіти впливає не стільки на ці соціальні фактори, скільки на процес взаємодії школярів із цими негативними факторами соціалізації. Наразі дуже важливим є навчання учителів формуванню інформаційної культури учнів у мережевому спілкуванні та створенню безпечного простору навчального закладу для всіх учасників освітнього процесу.Документ Особливості вивчення теми «Освітлення виробничих приміщень» студентами вищих педагогічних навчальних закладів на заняттях з охорони праці(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Пуляк, Ольга Василівна; Пуляк, Ольга Васильевна(ua) У статті проаналізовано особливості вивчення теми «Освітлення виробничих приміщень» під час вивчення курсу основ охорони праці студентами вищих педагогічних закладів та розглянуто різні методики розрахунку штучного освітлення у навчальних приміщеннях.Документ Особливості забезпечення системи цивільної безпеки у готельно-ресторанних комплексах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Пуляк, Ольга Василівна; Пуляк, Ольга Васильевна(uk) У статті висвітлено важливу роль створення та функціонування системи цивільної безпеки в готельно-ресторанних комплексах,оскільки у сучасних умовах забезпечення високого рівня безпеки є важливим фактором репутації та конкурентоспроможності закладу. Проаналізовані основні технічні та організаційні заходи і засоби забезпечення цивільної безпеки готельно-ресторанних комплексів.