Кафедра технологічної та професійної освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/59
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Створення ескізного проекту колекції урочистих суконь на основі аналізу споживацьких вподобань(2018) Абрамова, Оксана Віталіївна; Єжова, Ольга Володимирівна; Abramova, O. V.; Yezhova, O. V.(ua) Мета. Одержання ескізного проекту колекції моделей суконь урочистих для випускного вечора на основі аналізу споживацьких вподобань та сучасних тенденцій. Методика. Використано методи дослідження: вимірювання, порівняння, узагальнення, статистичний аналіз даних при виконанні анкетування молоді та здійсненні аналізу споживчих вподобань; аналіз і синтез вироблених ідей з метою перетворення творчого джерела, предметних, абстрактних, психологічних асоціацій, необхідних для виникнення або формування певного образу жіночої святкової сукні; опис; пояснення; систематизація. Результати. В результаті проведеного аналізу фотографій випускних суконь 2017 р. та анкетного опитування виявлені наступні вподобання споживачів щодо сукні для випускного балу: силует прилеглий Х-подібний, довжина максі, виріз горловини комбінований або бандо, лінія талії на звичайному місці, без рукавів, з оздобленням мереживом, виготовлене з гіпюру та/або атласу. На основі проведеного аналізу, з урахуванням вивчення пропозицій сезону весна-літо на 2018 рік та з використанням творчого джерела «метелики» було розроблено ескізи сучасної колекції моделей суконь урочистих для випускного балу «Butterfly story». Наукова новизна полягає у виокремленні та трансформації сформованих зв’язків зовнішньої форми, із урахуванням аналізу споживацьких вподобань, колористичного рішення творчого джерела «метелики» та перенесення їх у створені ескізи колекції урочистих суконь для випускного вечора. Практична значимість полягає у виявленні споживацьких вподобань щодо випускної сукні, плануванні послідовності розробки нової колекції урочистих суконь для випускного вечора. Колекція суконь «Butterfly story» є перспективною, на її основі можуть бути створені нові моделі із застосуванням нестандартних авторських і дизайнерських рішень.Документ Прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Єжова, Ольга Володимирівна; Ежова, Ольга Владимировна; Yezhova, Olga Volodymyrivna(uk) Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки фахівців, здатних розробляти і запроваджувати прогнозовані технології в індустрії моди. Обґрунтована прогностична модель підготовки фахівців індустрії моди у закладах професійно-технічної освіти, яка повинна забезпечити готовність майбутніх кваліфікованих робітників до провадження професійної діяльності в умовах сучасного та прогнозованого виробництва. Запропонована та апробована прогностична модель підготовки фахівців у професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю як система, що, відтворюючи систему професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників індустрії моди, дає змогу отримувати нову інформацію про її взаємопов’язані структурні елементи, умовно об’єднані в блоки: факторний, цільовий, теоретико-методологічний, змістово-технологічний, результативний.Документ Застосування інноваційних технологій навчання комп'ютерного дизайну одягу засобами САПР Грація(2017) Єжова, Ольга Володимирівна; Yezhova, O. V.(ua) Проаналізовані педагогічні аспекти застосування інноваційних технологій навчання комп'ютерного дизайну одягу, зокрема кейс-методу в процесі вивчення дисципліни “Основи САПР в технологічній освіті” з використанням САПР Грація. Результати актуальні при підготовці фахівців індустрії моди, вчителів трудового навчання.Документ Prognosing development of textile nanotechnologies(2017) Yezhova, O. V.; Єжова, Ольга Володимирівна(en) The article investigates current state and perspectives of developing sewing anotechnologies in sewing cloths by analysing the peculiarities of textile nanotechnologies and the sphere of their application. Theoretical and information analysis of the patents of the database World Wide EPO according to the D01D and D06 classes has witnessed a considerable growth in the quantity of registered patented inventions both in the ways of chemical nanofibre production as well as applying nano-treatments for finishing textile fabrics. This fact gives us grounds to forecast a vivid growth of textile cloths production with the help of innovative nanotechnologies in the nearest 10-15 years. This growth will concern not only chemical fibre and thread production with the help of nanotechnologies, but it will also influence the methods of finishing in textile cloths by means of the latter ones.Документ Competency-Based Approach to Education Programme Development: the Case of Technology and Engineering Teacher Qualification (Technology of Light Industry)(Ассоциация инженерного образования России, 2017) Ezhova, O. V.; Єжова, Ольга Володимирівна(en) The article is devoted to development of competency-based education programme to train technology and engineering teachers with regard to prospects of light industry development. The developed model includes general and professional competences. The general competences comprise instrumental, interpersonal, systemic, informational, communicative, and legal ones. Professional competences include professional, pedagogical and special competences: engineering and production technology.Документ Зміст та структура моделі фахівця(2014) Єжова, Ольга Володимирівна; Ежова, Ольга Владимировна; Yezhova, O.(uk) Стаття присвячена проблемі встановлення змісту та структури моделі фахівця для розроблення концепції його теоретико-практичної підготовки. Запропонована прогностична модель фахівця, на вході якої фактори (прогноз інноваційного розвитку галузі) та контрольні параметри (професійно важливі якості особистості), а на виході критерії (професійні компетенції).Документ Аналіз функцій робітників для побудови прогностичної моделі фахівця(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Єжова, Ольга Володимирівна(uk) Проаналізовані трудові функції робітників при розкроюванні швейних виробів в умовах сучасного та прогнозованого виробництва для підтвердження змісту підготовки кваліфікованих закрійників. Встановлено, що зміни у змісті праці будуть суттєвими на підготовчій та виконавчій фазі, що обумовлено впровадженням САПР.Документ Психолого-педагогічний аналіз прогнозованих трудових функцій кваліфікованих робітників при пошитті швейних виробів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Єжова, Ольга Володимирівна; Ежова, Ольга Владимировна(uk) Проаналізовані трудові функції робітників при пошитті швейних виробів в умовах сучасного та прогнозованого виробництва для обґрунтування змісту освіти кваліфікованих швачок, кравців, операторів швацького устаткування. При цьому виробнича операція розділена на фази: підготовчу, виконавчу, контрольно-керівну. Встановлено, що зміни у змісті праці будуть найбільш суттєвими на виконавчій фазі. Це зумовлене впровадженням автоматизованого обладнання та автоматизованих швейних ліній. Обґрунтовано, що кваліфікованим робітникам швейної галузі будуть необхідні знання та вміння з використання професійно орієнтованого програмного забезпечення.Документ Підготовка кваліфікованих робітників швейної галузі в Україні (ХІХ – початок ХХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ежова, Ольга Владимировна; Єжова, Ольга Володимирівна(uk) Проаналізовані основні етапи розвитку системи підготовки кваліфікованих робітників швейної галузі в Україні. Узагальнена інформація щодо програм навчання рукоділля в жіночих навчальних закладах, починаючи з ХІХ століття. Встановлено, що з початку ХІХ століття в Україні відкривались ремісничі училища для дітей нижчих чинів, які навчали швейній справі. Обґрунтовано, що до кінця ХІХ століття в підготовці кравців переважало учнівство, як передавання професійного досвіду від майстра до учня. Встановлено, що перший період розвитку системи професійної підготовки робітників швейного профілю (кінець 80-х рр. XIX століття – 1920 р.) характеризується обов’язковістю навчання швейної справи всіх дівчат на рівні побутових потреб, та появою жіночих професійних шкіл з фаховим вивченням крою та шиття.Документ Класифікація моделей в педагогічних дослідженнях(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Єжова, Ольга Володимирівна(UA) Стаття присвячена розвитку моделювання в професійній освіті. В результаті аналізу літератури з розроблення педагогічних моделей, а також з кібернетики та системних досліджень, розроблена класифікація педагогічних моделей. Відзначено, що прогностичні моделі дозволяють готувати фахівців, здатних виконувати професійні завдання на високому рівні не лише в сучасних, а й прогнозованих умовах діяльності.