Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich
    (uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісномотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-результативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich
    (uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісно-мотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-езультативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування методу інформаційного моделювання під час вивчення курсу «Спеціальна методика української мови» на прикладах подолання мовного недорозвинення у дітей із вадами розумового або фізичного розвитку
    (КОД, 2018) Лабенко, Олександр Віталійович
    (uk) У статті розглядається проблема використання методу інформаційного моделювання під час вивчення курсу «Спеціальна методика української мови» студентами педагогічних факультетів на прикладах подолання мовного недорозвинення у дітей із вадами розумового або фізичного розвитку. Цей метод навчання у спеціальній методиці української мови сприяє ефективному і креативному розвиткові необхідних методичних навичок студентів. Більше того, використання даного методу навчання дає змогу сформувати індивідуальний підхід до кожної дитини із психофізичними вадами майбутніми учителями-логопедами, що в сучасних умовах реформування школи та становлення інформаційного суспільства є дуже продуктивним. Проте, хотілося б особливо підкреслити, що традиційне розуміння застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час викладання та вивчення курсу спеціальної методики української мови переважно опирається на інформаційно-технічну (комп’ютерну) складову у цій педагогічній діяльності, але досить невиправдано, на нашу думку, применшується роль інформаційно-психологічної та інформаційно-лінгвістичної складових. Більш того, як інформаційно-психічний параметр навчального процесу, так й інформаційно-лінгвістичний у даному дослідженні опираються на нову парадигмальну дихотомію: «хаос — порядок». Звідси випливає і нетрадиційне розуміння методу інформаційного моделювання як способу належного впорядкування хаотичної лінгво-методичної інформації у студентів педагогічних факультетів з допомогою певних міні-програм, когнітивних моделей та лінгво-інформаційних фрактальних структур з метою подальшої корекції вад мовлення у дітей із психо-фізичними відхиленнями.
  • Ескіз
    Документ
    Етюди зі слов’янського словотворення: із додатків до деяких суфіксальних моделей
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Кіндей, Леся Григорівна; Киндей, Леся Григорьевна
    (ru) Статья ставит цель пополнить существующий список славянских производных с некоторыми суффиксальными формантами. Часть из описанных дериватов может восходить еще к праславянской эпохе, остальные были образованы в разные периоды истории отдельных славянских языков.
  • Ескіз
    Документ
    Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna
    (uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.