Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Казкотерапія як метод педагогічного впливу на особистість дитини дошкільного віку
    (2024) Цупренко, Анастасія Олександрівна; Tsuprenko, A.O.
    (ua) Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу змісту та вивченню особливостей застосування казкотерапії як методу педагогічного впливу на особистість дитини дошкільного віку. Описано поняття «Казка», «Казкотерапія», «Особистість дитини». Здійснено вивчення поняття та сутностіособистості дитини дошкільного віку, визначено поняття та змістовне наповнення казки та казкотерапії, виявлено значення та виховну роль казок в практиці дошкільної педагогіки. Проведено дослідження щодо теми виявлення стану і прояву творчих здібностей та визначення рівня ігрової діяльності у дітей дошкільного віку, під час якого було враховано психологічні, соціальні і педагогічні аспекти та підібрано необхідні рекомендації для покращення ефективності розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами гри. У кваліфікаційній роботі наведено теоретичне узагальнення та практичне вирішення проблем розвитку творчих здібностей дошкільників у процесі гри. (en) The qualification work is devoted to the analysis of the content and study of the features of the application of fairy tale therapy as a method of pedagogical influence on the personality of a preschool child. The concepts of "Fairy Tale", "Fairy Tale Therapy", "Child's Personality" are described. The concept and essence of the personality of a preschool child are studied, the concept and content of fairy tales and fairy tale therapy are defined, the meaning and educational role of fairy tales in the practice of preschool pedagogy are revealed. A study was conducted on the topic of identifying the state and manifestation of creative abilities and determining the level of play activity in preschool children, during which psychological, social and pedagogical aspects were taken into account and the necessary recommendations were selected to improve the effectiveness of the development of creative abilities of preschool children through play. The qualification work provides a theoretical generalization and practical solution to the problems of developing creative abilities of preschoolers in the process of play.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читанння у початковій школі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна; Fedotova, Svitlana
    (ua) У статті розглянуто методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читання у початковій школі. Робота з книжковою виставкою допоможе школярам розмежувати народну й літературну казку, зрозуміти, чим вони відрізняються, на які групи поділяються /прийом малюнок № 1. У роботі над казкою ефективним прийомом буде урок творчості «Складаємо казку самостійно». Такий урок допоможе учням як найкраще побачити особливості побудови казки.
  • Ескіз
    Документ
    До семантики казки (порівняльно-типологічний етюд)
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна
    (ru) В статье представлен сравнительно-типологический анализ нескольких сказок. В частности, внимание уделено рассмотрению русской народной сказки «Пых» и абхазской народной сказки «Куриный желудок». В структуре текстов сказок были выявлены так называемые «кубики В. Я. Проппа», которые свидетельствуют о типовой «модели» сказок в мировом фольклоре. Кроме того, была рассмотрена украинская народная сказка «Муха и паук»: объектом внимания стали средства создания образов главных персонажей. По результатам анализа оказалось возможным провести параллель между украинской народной сказкой и литературной (авторской) сказкой К. И. Чуковского «Муха-цокотуха».