Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Методика використання «цеглинок В. Я. Проппа» як засобу розуміння змісту казки дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Федотова, Світлана Олександрівна; Fedotova, Svitlana
    (ua) Казка – це той жанр який широко представлений у програмах для розвитку дітей дошкільного віку, а також у програмі початкової загальної освіти. Казка – це важливий засіб розвитку словесної творчості дітей, їхнього логічного мислення. Казка активізує дитячу уяву, готує дитину до майбутнього життя в реальному світі, розширює її кругозір, формує морально-етичні цінності, ставлення до світу. Народні казки складалися дорослими не для дітей. Дорослі відтворювали у казках свої міфологічні уявлення про світ, природу, людину. З часом казка втратила своє значення у житті дорослих і перейшла до дитини, до дитячого читання.