Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читанння у початковій школі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна; Fedotova, Svitlana
    (ua) У статті розглянуто методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читання у початковій школі. Робота з книжковою виставкою допоможе школярам розмежувати народну й літературну казку, зрозуміти, чим вони відрізняються, на які групи поділяються /прийом малюнок № 1. У роботі над казкою ефективним прийомом буде урок творчості «Складаємо казку самостійно». Такий урок допоможе учням як найкраще побачити особливості побудови казки.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування навички виразного читання у дітей дошкільного віку
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна; Fedotova, Svitlana
    (uk) У статті розглянуто специфіку формування навички виразного читання у дітей дошкільного віку. Формування навички виразного читання казок, віршів впливає на розвиток творчих здібностей у дітей. Розвиток творчої діяльності передбачено Освітньою програмою для дітей-дошкільнят: виразне читання казок і віршів, складання словесних картин, складання варіантів кінцівок до відомих казок, складання творівмініатюр про казкових героїв; участь у групових інсценізаціях до казок. Важливість виразного читання казок і віршів зумовлюється їхньою високою емоційністю, морально-естетичною цінністю та пізнавальними можливостями. Казки і вірші мають свої яскраві жанрові особливості, які чітко відмежовують їх від інших жанрів. У статті відповідно до жанрової специфіки названих творів пропонуються і характеризуються методичні прийоми опрацювання казок, віршів та формування навички їх виразного читання у дітейдошкільників.