Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Семінар-тренінг «толерантні та інтолерантні стосунки» на формувальному етапі педагогічного експерименту
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (ua) У статті проаналізовано одну із ефективних форм роботи, що сприяла успішному формуванню професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва – семінар-тренінг «Толерантні та інтолерантні стосунки». Розглянуто різні стратегії стилів поведінки в конфліктних ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні проблеми виховання в сучасному світі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Радул, Ольга Сергіївна; Радул, Ольга Сергеевна; Radul, Olha Serhiivna
    (uk) У статті висвітлюються окремі пріоритетні проблеми виховання дітей і молоді в сучасному світі, зокрема виховання в дусі миру, інтернаціональне та полікультурне виховання, виховання політичної культури та громадянське виховання, екологічне виховання. Розглядаються основні шляхи їх реалізації на рівні шкільних програм та практичної діяльності учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Толерантність як засіб регулювання гендерних відносин у навчально-виховному процесі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna
    (uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно- толерантного підходу в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.
  • Ескіз
    Документ
    Толерантність у ракурсі дослідження професійного спілкування психологів
    (Фо-П Александров М. В., 2017) Гурова, Оксана Миколаївна
    (uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійної толерантності психологів, розглянуто особливості її прояву в процесі професійного спілкування. Зроблена спроба виділити найбільш важливі психологічні складові міжособистісної толерантності та намітити шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів.
  • Ескіз
    Документ
    Роль емоцій у процесі формування толерантності
    (ФО-П Александрова М. В., 2016) Гурова, Оксана Миколаївна
    (uk) У статті здійснюється теоретичний аналіз проблеми дослідження толерантності як наукового феномену. Розглядаються основні психологічні підходи до розуміння толерантності. Проаналізовано дослідження емоцій та їх роль у процесі формування толерантності як професійно важливої якості у майбутніх практичних психологів.
  • Ескіз
    Документ
    Роль діалогу у формуванні толерантності психологів
    (Інформаційно-аналітичне агентство, 2009) Гурова, Оксана Миколаївна
    У статті проаналізовано взаємозв’язок понять «діалог» і «толерантність» та обґрунтовано роль діалогу у формуванні толерантності психологів. Представлено результати дослідження спрямованості особистості у спілкуванні.
  • Ескіз
    Документ
    The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Stukalenko, Zoya Mykhailivna; Стукаленко, Зоя Михайлівна
    (uk) У статті розглянуто проблему формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті застосування герменевтики. Висвітлено особливості застосування герменевтичних умінь у процесі музично-інтерпретаційної діяльності. Розкрито сутність музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як основи для його професійного саморозвитку, що є чинником для формування професійної толерантності студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив толерантності на формування естетичної культури молоді
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Черкасов, Володимир Федорович
    (uk) У статті охарактеризовано принципи толерантності та обґрунтовано її вплив на формування естетичної культури молоді.
  • Ескіз
    Документ
    Створення ситуації успіху як чинник формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Стукаленко, Зоя Михайлівна
    У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену "професійна толерантність", де зосереджено увагу на критеріях та специфіці створення ситуації успіху. Акцентовано, що створення ситуації успіху є важливою рушійною силою формування особистості. Для досягнення зазначеного феномена в процесі фахової підготовки викладач повинен мати позитивну настанову на професійну діяльність, володіти вмінням слухати та емоційно впливати на учня, при цьому бути тактовним, толерантним. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури й повинна бути нормою соціального життя і, відповідно до Міжнародної освітньої парадигми, спрямовувати і вдосконалювати рівень професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика принципів формування естетичної культури молоді
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черкасов, Володимир Федорович
    У статті розкрито зміст принципів формування естетичної культури студентів вищих мистецьких навчальних закладів.