Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Семінар-тренінг «толерантні та інтолерантні стосунки» на формувальному етапі педагогічного експерименту(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(ua) У статті проаналізовано одну із ефективних форм роботи, що сприяла успішному формуванню професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва – семінар-тренінг «Толерантні та інтолерантні стосунки». Розглянуто різні стратегії стилів поведінки в конфліктних ситуаціях.Документ Толерантність як засіб регулювання гендерних відносин у навчально-виховному процесі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailovna(uk) У статті проаналізовано теоретичний і практичний доробок у царині ґендерно- толерантного підходу в процесі підготовки майбутнього педагога. Наголошено, що впровадження ґендерних підходів у навчально-виховному процесі сприяє розвитку партнерських відносин між статями, виховує їх у дусі толерантності.Документ Толерантність у ракурсі дослідження професійного спілкування психологів(Фо-П Александров М. В., 2017) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійної толерантності психологів, розглянуто особливості її прояву в процесі професійного спілкування. Зроблена спроба виділити найбільш важливі психологічні складові міжособистісної толерантності та намітити шляхи підвищення комунікативної компетентності студентів-психологів.Документ Роль емоцій у процесі формування толерантності(ФО-П Александрова М. В., 2016) Гурова, Оксана Миколаївна(uk) У статті здійснюється теоретичний аналіз проблеми дослідження толерантності як наукового феномену. Розглядаються основні психологічні підходи до розуміння толерантності. Проаналізовано дослідження емоцій та їх роль у процесі формування толерантності як професійно важливої якості у майбутніх практичних психологів.Документ The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Stukalenko, Zoya Mykhailivna; Стукаленко, Зоя Михайлівна(uk) У статті розглянуто проблему формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті застосування герменевтики. Висвітлено особливості застосування герменевтичних умінь у процесі музично-інтерпретаційної діяльності. Розкрито сутність музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як основи для його професійного саморозвитку, що є чинником для формування професійної толерантності студентів.