Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Професійна компетентність як фактор здатності до праці
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Kurkina, S.; Журавльов, Віталій Максимович; Zhuravlev, V.
    (uk) У статті обґрунтовано, що на початку ХХІ століття роль професійних знань, умінь і навичок значно зросла в усіх сферах діяльності. Необхідність впровадження наукоємних технологій викликала зростання вимог й появу нових критеріїв до професійності фахівців у будь-яких галузях праці. В цих умовах «професійна компетентність» стає не просто додатковим, а найвагомішим фактором «здатності до праці».
  • Ескіз
    Документ
    Просоціальна поведінка як спосіб становлення духовності майбутніх практичних психологів
    (ФО-П Александрова М. В., 2017) Калашникова, Людмила Володимирівна
    (uk) У статті представлено теоретичний аналіз феномену духовності з огляду теології, філософії, психології та педагогіки. Розкрито сутність просоціальної поведінки як способу становлення духовності особистості. Проаналізовано особливості впливу соціально-психологічного тренінгу в контексті становлення духовності майбутніх практичних психологів.
  • Ескіз
    Документ
    Діалогічний підхід у контексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності
    (ФО-П Александрова М. В., 2016) Калашникова, Людмила Володимирівна
    (uk) У статті представлено теоретичний аналіз сутності діалогічного підходу. Проаналізовано особливості застосування діалогічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх практичних психологів. Розкрито діалогічність соціально психологічного тренінгу.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Грозан, Світлана Вікторівна; Grosan, S.
    (uk) У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто структурні компоненти професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка включає в себе такі важливі складові як «музична компетентність», «виконавська компетентність», «музично-виконавська компетентність», «науково-дослідна компетентність», «інформаційна компетентність» тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Структура професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (2014) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Z.
    (uk) У статті обґрунтовано структуру професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва, в якій виділено п’ять взаємопов’язаних компонентів (ціннісно-орієнтаційна спрямованість, професійна компетентність, творчо-поведінкова діяльність, інформаційно-комунікативна культура, етнокультурність). На основі структурних компонентів визначено функції зазначеного феномена.
  • Ескіз
    Документ
    Research work as a way of formation of professional competence of the teacher of music art
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Grosan, S.; Грозан, Світлана Вікторівна
    (uk) Автор статті робить спробу розкрити роль та можливості науково-дослідницької роботи викладачів вищих навчальних педагогічних закладів у процесі формування власної професійної компетентності. Аналіз наукової літератури дав підстави для ствердження, що професійна компетентність включає ціннісно-орієнтовану, загальнокультурну, комунікативну та інформаційно-технологічну компетентність; компетентність соціальної взаємодії та особистого саморозвитку, а також когнітивну компетентність як комплексну компетентність, що забезпечує процес самостійної навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності викладача.