Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
6 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Сучасна освіта в Україні : особливості розвитку в умовах воєнного стану та повоєнні перспективи(Середняк Т. К., 2024)(ua) Монографія є результатом творчих пошуків професорсько-викладацького колективу факультету педагогіки, психології та мистецтв Центрально-українського державного університету імені Володимира Винниченка. Свої наукові розвідки презентували представники кафедр: дошкільної та початкової освіти; педагогіки та спеціальної освіти; мистецької освіти; психології та соціальної роботи. У написанні монографії взяли участь фахівці в галузі педагогіки, психології, мистецтва, фізичного виховання і спорту, арт-терапії та інклюзії. Наукове видання висвітлює теоретико-методологічні та практичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у системі вищої освіти, науково-практичний контент сучасних освітніх технологій та розглядає специфіку діяльності закладів дошкільної, загальної середньої та вищої освіти в умовах воєнної кризи в Україні. Колективна монографія адресована широкому педагогічному загалу.Документ Творча спадщина В. О. Сухомлинського у контексті викликів воєнного часу(РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023) Савченко, Наталія Сергіївна; Галета, Ярослав Володимирович; Рацул, Анатолій Борисович; Рацул, Олександр Борисович; Філоненко, Оксана Володимирівна; Завітренко, Долорес Жораївна; Дубінка, Микола МихайловичДокумент Педагогіка Марії Монтессорі: минуле і сучасність(ФОП Піскова М. А., 2023) Радул, Ольга Сергіївна; Прибора, Тетяна Олександрівна; Андросова, Наталя Миколаївна; Завітренко, Долорес ЖораївнаДокумент Духовно-моральне виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiivna; Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянец, Наталка Валерьевна; Kotelianets, Natalka Valeriivna(uk) У статті аналізуються педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо змісту основних категорій духовно-морального виховання та шляхів їх формування у процесі гармонійного розвитку та виховання особистості дитини в контексті гуманістичної педагогіки, ґрунтуючись на пріоритеті загальнолюдських цінностей, любові до дитини, повазі до її внутрішнього, духовного світу. (ru) В статье анализируются педагогические идеи В. А. Сухомлинского по содержанию основных категорий духовно-морального воспитания и путей их формирования в процессе гармоничного развития и воспитания личности ребенка в контексте гуманистической педагогики, основываясь на приоритете общечеловеческих ценностей, любви к ребенку, уважении к ее внутреннему, духовному миру.Документ Педагогіка (дидактика)(2011) Омеляненко, В. Л.; Мельничук, Сергій Гаврилович; Омельяненко, Світлана ВіталіївнаУ навчальному посібнику розглядаються основні теми теорії навчання, визначені завдання для самостійної роботи студентів і самоконтролю за рівнем засвоєння навчального матеріалу. Приділена певна увага опорним схемам, які допоможуть більш грунтовно засвоїти навчальний матеріал.Документ Сутність феномена "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стукаленко, Зоя МихайлівнаУ статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену "толерантність" та "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі. Зосереджено увагу на критеріях та специфіці феномена "професійна толерантність" як значущої якості особистості вчителя сучасної національної школи. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури та повинна бути нормою соціального життя; в рамках Міжнародної освітньої парадигми спрямовувати і вдосконалювати рівень професійної підготовки майбутнього вчителя.