Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
7 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Казкотерапія як метод педагогічного впливу на особистість дитини дошкільного віку(2024) Цупренко, Анастасія Олександрівна; Tsuprenko, A.O.(ua) Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу змісту та вивченню особливостей застосування казкотерапії як методу педагогічного впливу на особистість дитини дошкільного віку. Описано поняття «Казка», «Казкотерапія», «Особистість дитини». Здійснено вивчення поняття та сутностіособистості дитини дошкільного віку, визначено поняття та змістовне наповнення казки та казкотерапії, виявлено значення та виховну роль казок в практиці дошкільної педагогіки. Проведено дослідження щодо теми виявлення стану і прояву творчих здібностей та визначення рівня ігрової діяльності у дітей дошкільного віку, під час якого було враховано психологічні, соціальні і педагогічні аспекти та підібрано необхідні рекомендації для покращення ефективності розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами гри. У кваліфікаційній роботі наведено теоретичне узагальнення та практичне вирішення проблем розвитку творчих здібностей дошкільників у процесі гри. (en) The qualification work is devoted to the analysis of the content and study of the features of the application of fairy tale therapy as a method of pedagogical influence on the personality of a preschool child. The concepts of "Fairy Tale", "Fairy Tale Therapy", "Child's Personality" are described. The concept and essence of the personality of a preschool child are studied, the concept and content of fairy tales and fairy tale therapy are defined, the meaning and educational role of fairy tales in the practice of preschool pedagogy are revealed. A study was conducted on the topic of identifying the state and manifestation of creative abilities and determining the level of play activity in preschool children, during which psychological, social and pedagogical aspects were taken into account and the necessary recommendations were selected to improve the effectiveness of the development of creative abilities of preschool children through play. The qualification work provides a theoretical generalization and practical solution to the problems of developing creative abilities of preschoolers in the process of play.Документ Методика використання «цеглинок В. Я. Проппа» як засобу розуміння змісту казки дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Федотова, Світлана Олександрівна; Fedotova, Svitlana(ua) Казка – це той жанр який широко представлений у програмах для розвитку дітей дошкільного віку, а також у програмі початкової загальної освіти. Казка – це важливий засіб розвитку словесної творчості дітей, їхнього логічного мислення. Казка активізує дитячу уяву, готує дитину до майбутнього життя в реальному світі, розширює її кругозір, формує морально-етичні цінності, ставлення до світу. Народні казки складалися дорослими не для дітей. Дорослі відтворювали у казках свої міфологічні уявлення про світ, природу, людину. З часом казка втратила своє значення у житті дорослих і перейшла до дитини, до дитячого читання.Документ Виховна спрямованість літератури для дітей В. О. Сухомлинського(КОД, 2018) Озерна, Наталія Миколаївна; Озёрная, Наталия Николаевна; Ozerna, Nataliya Mykolaivna(uk) У статті розглянуто виховну спрямованість літератури для дітей В. О. Сухомлинського. Визначено основні форми роботи з дитячою книжкою. Розкрито зміст кожної форми роботи з дитячою літературою. Проаналізовано виховний потенціал казки, коротких казкових оповідань. Розглянуто теоретичне і практичне значення книжки у вихованні дітей дошкільного віку в навчально-виховному процесі.Документ Природоохоронне виховання учнів молодших класів у працях В. О. Сухомлинського(КОД, 2018) Єлдінова, Світлана Миколаївна; Елдинова, Светлана Николаевна; Eldynova, Svetlana(uk) У статті розглянуто природоохоронне виховання учнів молодших класів у працях В. О. Сухомлинського. Проаналізовано виховний вплив казок та коротких казкових оповідань. Розглянуто теоретичне і практичне значення книжки у природоохоронному вихованні молодших школярів в навчально-виховному процесі.Документ Методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читанння у початковій школі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна; Fedotova, Svitlana(ua) У статті розглянуто методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читання у початковій школі. Робота з книжковою виставкою допоможе школярам розмежувати народну й літературну казку, зрозуміти, чим вони відрізняються, на які групи поділяються /прийом малюнок № 1. У роботі над казкою ефективним прийомом буде урок творчості «Складаємо казку самостійно». Такий урок допоможе учням як найкраще побачити особливості побудови казки.Документ Особливості формування навички виразного читання у дітей дошкільного віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна; Fedotova, Svitlana(uk) У статті розглянуто специфіку формування навички виразного читання у дітей дошкільного віку. Формування навички виразного читання казок, віршів впливає на розвиток творчих здібностей у дітей. Розвиток творчої діяльності передбачено Освітньою програмою для дітей-дошкільнят: виразне читання казок і віршів, складання словесних картин, складання варіантів кінцівок до відомих казок, складання творівмініатюр про казкових героїв; участь у групових інсценізаціях до казок. Важливість виразного читання казок і віршів зумовлюється їхньою високою емоційністю, морально-естетичною цінністю та пізнавальними можливостями. Казки і вірші мають свої яскраві жанрові особливості, які чітко відмежовують їх від інших жанрів. У статті відповідно до жанрової специфіки названих творів пропонуються і характеризуються методичні прийоми опрацювання казок, віршів та формування навички їх виразного читання у дітейдошкільників.Документ Костянтин Ушинський та Василь Сухомлинський про педагогічний вплив казки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Баранюк, Ірина Григорівна(uk) У статті розглядаються погляди видатних вітчизняних педагогів, класиків художньої педагогіки Костянтина Ушинського та Василя Сухомлинського на виховний потенціал казки. Наголошено, що професіоналізм учителя початкової школи визначається його здатністю розуміти чинники педагогічної ефективності творів художньої педагогіки.