Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Modern technologies in music education
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кулікова, Світлана Вікторівна; Куликова, Светлана Викторовна; Kulikova, Svitlana Viktorovna
    (uk) У статті автор розглядає сучасні технології в музичній освіті України, до яких відносяться: мультимедійні технології, модульне навчання та етнопедагогічні технології.
  • Ескіз
    Документ
    Історіографічні аспекти вивчення проблеми формування етнопедагогічної компетентності вчителя
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    (uk) У статті розглядаються основні етапи становлення етнопедагогічної концепції, яка визначає зміст процессу формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вчителя
  • Ескіз
    Документ
    Етнопедагогічний контекст виховних ідей В. О. Сухомлинського
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    (uk) У статті звертається увага на народні витоки ряду виховних ідей В. О. Сухомлинського, визначається цінність спадщини відомого педагога в контексті сучасних етнопедагогічних положень.
  • Ескіз
    Документ
    Етнопедагогічний чинник земської освіти у педагогічній діяльності М. О. Корфа (до 180-річчя від дня народження М. О. Корфа)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Лещенко, Ельза Володимирівна
    У статті розглянуто окремі етапи просвітницької діяльності видатного громадянського діяча М. О. Корфа в контексті становлення й розвитку земств як органу місцевого самоврядування. Аналізуються витоки його педагогічних поглядів у питанні підготовки навчальних програм початкової школи. Акцентується увага на запровадженні інноваційних методах дидактики. Виокремлено етнопедагогічний чинник у процесі виховання учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування ігрових компетенцій майбутніх вихователів засобами етнопедагогіки
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ткаченко, Ольга Михайлівна
    У статті розглянуто низку ігрових компетенцій як складників професійної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів, акцентовано увагу на специфіці їх формування в контексті набуття майбутніми фахівцями в галузі дошкільної освіти етнопедагогічної компетентності у процесі навчання в педагогічному університеті.