Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Нагорна, Олена Василівна; Нагорная, Елена Васильевна; Nаhorna, Olena Vasylivna(uk) У статті розглянуто поняття «технологічна культура», охарактеризовано організаційнопедагогічні умови формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, розкрито методику підготовки майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, виокремлено основні критерії готовності фахівця до професійної діяльності в умовах інклюзії.Документ Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шишова, Інна Олексіївна; Shishova, Inna(uk) Складовою діяльності педагога є корекційна робота із дітьми, що потребують особливого підходу. Умовами підготовки майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзивної освіти є: поповнення змісту професійної підготовки теоретичними питаннями щодо проблеми; забезпечення студентів навичками і вміннями корекційно-виховної роботи; організація комплексу практичних занять контекстового характеру. У статті досліджено особистісно-естетичний компонент у структурі корекційної освіти.