Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Дистанційна форма навчання в класі основного музичного інструменту (фортепіано)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Кулікова, Світлана Вікторівна; Kulikova, Svitlana Viktorivna
    (ua) Стаття присвячена питанням специфіки навчання студентів-музикантів у класі основного музичного інструменту (фортепіано) в умовах дистанційного навчання у закладі вищої освіти. Автор пропонує розглядати дистанційну форму навчання як активний спосіб здійснення пізнавальної діяльності, тобто, як метод навчання студентів-музикантів. За всіх недоліків та недосконалості дистанційної інновації виокремлені позитивні сторони, які дозволять педагогам частково використати дистанційний метод для досягнення певних навчальних завдань. Ключові слова:,
  • Ескіз
    Документ
    Критерії готовності студентів педагогічних ВНЗ до реалізації дистанційного навчання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Галета, Ярослав Володимирович
    (uk) Стаття присвячена проблемі критеріїв готовності майбутніх педагогів до реалізації дистанційного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Роль дистанційного навчання у формуванні мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Калюжна, Оксана Іванівна
    У статті досліджується вплив дистанційного навчання на процес розвитку мистецьких компетентностей майбутніх педагогів-музикантів. Новий прогресивний вид освіти (дистанційне навчання) вимагає від сучасного педагога досконалого володіння предметом, в даному випадку основним показником високого рівня професіоналізму є мистецька компетентність.