Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка формування фахової мовнокомунікативної компетенції у студентів нефілологічних спеціальностей (курс «українська мова за професійним спрямуванням»)
    (КОД, 2018) Іліаді, Олександр Іванович; Iliadi, Alexandr Ivanovich; Громко, Тетяна Василівна; Громко, Татьяна Васильевна; Hromko, Tetiana Vasylivna
    (uk) Фахова мовнокомунікативна компетенція – це індикатор наявності системи професійних знань, комунікативних умінь і навичок, антропоцентричної ціннісної орієнтації, загальної гуманітарної культури, інтегральних показників культури мовлення, необхідних для якісної професійної діяльності з перспективою карʼєрного зростання. Тому важливе завдання сучасної системи освіти – створення належних умов для формування професійної мовнокомунікативної компетенції. Важливу роль у комплексній реалізації цієї стратегічної мети відіграє навчальний курс «Українська мова за професійним спрямуванням», який дає в руки майбутнього професіонала основне знаряддя фахового спілкування – уміння грамотно й чітко висловити свою думку.
  • Ескіз
    Документ
    Testing as one of the forms of control of the implementation of linguistic material by students of the humanities
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Іліаді, Олександр Іванович; Iliadi, Alexandr Ivanovych; Громко, Тетяна Василівна; Hromkо, Теtiana Vasylivna
    (uk) Тестування сприяє виробленню практичних навичок та умінь, необхідних для свідомого використання мовних засобів, а також навичок логічного мислення та активізації розумової діяльності. Тести укладаються на матеріалі конкретної теми для перевірки рівня сформованості певних навичок або вмінь. Прикладом такого підходу демонструються укладені авторами збірники тестових завдань для модульного контролю з дисциплін «Українська мова за професійним спрямуванням» та ін. (для нефілологічних факультетів) «Комунікативні технології», «Технології мовної комунікації». Результати тестового контролю дають можливість оцінити не тільки здібності і ступінь старанності студента, а й уміння викладача правильно вибудувати програму навчання, використати прийоми індивідуалізації навчання тощо.