Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
16 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Феноменологія фізичної культури студентів(2023) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, O.(ua) Одним із головних завдань професійної освіти сьогодні є модернізація фізкультурної освіти, формування у майбутніх фахівців професійних знань з обраної спеціальності, високої фізичної працездатності, особистісної фізичної культури тощо. У статті розкрито сучасні підходи до розуміння поняття «фізична культура» та особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах закладу вищої освіти. З’ясовано, що фізична культура є складовою частиною культури людства. Вона втілює єдність матеріального і духовного: вона, з одного боку, націлена і має своїми результатами «соціальне перетворення» свого тіла; з іншого, виступає як процес і результат збагачення людини знаннями і способами цього перетворення. Іншими словами, фізична культура суспільства знаходиться в прямій залежності від особистої фізичної культури кожного члена цього суспільства. фізичну культуру слід розглядати як особливий вид культурної діяльності, спрямованої на зміцнення і підтримку здоров'я, підтримка нормального фізичного і психічного розвитку, формування правильної постави, розвиток різних груп м'язів тіла, зміцнення серцево-судинної системи, правильний і своєчасний розвиток всіх систем організму і їх функцій, нормалізацію обмінних процесів. Встановлено, що фізична культура це компонент життєдіяльності особистості, один з ефективних засобів її реалізації. Заняття фізичною культурою і спортом сприяють фізичному розвитку, фізичній підготовленості людини, впливаючи на внутрішні системи і процеси його організму, розвиваючи і вдосконалюючи активну соціальну діяльність особистості. Також, заняття фізичною культурою сприяють підвищенню загальної та спеціальної працездатності, соціальної і біологічної адаптації до умов сучасного виробництва і забезпечують необхідний в певних соціально-історичних умовах рівень соціально-біологічної готовності до найважливіших видів соціальної діяльності. Перспективи подальших розвідок напряму вбачаємо в дослідженні сучасних підходів до фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України.Документ Формування естетичних орієнтацій молоді(Середняк Т. К., 2021) Савченко, Наталія СергіївнаДокумент Підготовка майбутніх педагогів інклюзивної освіти до професійної діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Козлова, Валентина Анатоліївна; Kozlova, V.(ua) У статті розглянуто проблему підготовки педагогів до виконання функцій професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти;обґрунтовано сутність понять «професійна компетентність», «готовність до діяльності вчителя»; окреслено завдання з формування ціннісних орієнтацій до майбутньої професії; запропоновано методику діагностики особистісних рис, необхідних для оволодіння якостями педагога в інклюзивному просторі; розкрито наукові підходи до формування професійних компетенцій; подано перелік завдань для виявлення реальних уявлень про готовність студентів до професійної діяльності в інклюзивному середовищі.Документ Тестові завдання для модульної контрольної роботи з дисципліни «Риторика»(Кіровоградський юридичний інститут ХНУВС, 2010) Іліаді, Олександр Іванович(ua) Модульний контроль дозволяє виявити системні теоритико-практичні знання та вміння студентів/курсантів першого курсу з дисципліни «Риторика». Підсумковий контроль проводиться у вигляді контрольної роботи. Завдання для контрольної роботи охоплюють теми 1-2 теоретичного (лекційного) та 1-5 практичного курсу і включають 100 тестових питань, поділених на два тематичних блоки «Історія риторики» та «Поняттєвий апарат риторики». Максимальна кількість балів, яку студент/курсант може набрати при виконанні контрольної роботи. 100 балів (від 76 до 100 оцінка «5»), середня від 51 до 75 (оцінка «4»), мінімальна - 50 (оцінка «і»). Виконання контрольної роботи розраховано на 80 хв. Підсумкова контрольна робота виконується на спеціально віддрукованому бланку, що являє собою таблицю, до якої додається збірник тестових завдань. Студентам/курсантам необхідно підкреслити (чи по-іншому позначити) правильний варіант відповіді з чотирьох можливих. Порядок виконання завдань вільний.Документ Педагогічне проектування та його складові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості використання технології проектування в системі професійно-педагогічної підготовки студентів творчого вищого навчального закладу, визначаються складові її змісту.Документ Педагогічне проектування та його складові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості використання технології проектування в системі професійно-педагогічної підготовки студентів творчого вищого навчального закладу, визначаються складові її змісту.Документ Розвиток творчих здібностей студентів - один із напрямів формування пізнавальної компетентності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Завіна, Віталій Іванович(uk) Автор визначає основні уміння творчої навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів початкових класів та якості творчої особистості, пропонує деякі шляхи розвитку цих умінь та якостей особистості.Документ Формування готовності до професійного саморозвитку у майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості професійного саморозвитку майбутнього педагога-музиканта, визначаються структурні компоненти, критерії, показники готовності до саморозвитку та рівні їх прояву в професійній діяльності студентів творчого вищого навчального закладу.Документ Особливості системи виховної роботи у вищому навчальному закладі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Краснощок, Інна Петрівна(uk) У статті розглянуто особливості функціонування системи виховної роботи у вищому навчальному закладі та проаналізовано різні підходи до організації виховного процесу у ВНЗ.Документ Умови розвитку естетичних смаків учасників студентських художніх колективів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бродський, Геннадій Леонідович(uk) У статті йдеться про особливості формування та розвитку естетичних смаків студентів – учасників аматорських художніх колективів у рамках сучасної гуманітарно-культурологічної парадигми.
