Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Метод проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Vdovenko, Victoria Vitalyevna(ua) Автор статті окреслив можливості використання методу проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання. Процес навчання математики дітей з інтелектуальними вадами є одним із найскладніших у корекційній педагогіці. Для активного залучення таких дітей до навчально-виховного процесу на уроках математики автор пропонує використовувати метод проектів.Документ Творчо орієнтовані методи навчання в процесі фахової підготовки вчителя образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гусєва, Катерина Василівна; Huseva, Katerynа(uk) У статті розглядається проблема підготовки творчо орієнтованої особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки. Обґрунтовується необхідність звернення уваги на особливості творчої особистості. Виокремленні методи навчання, що позитивно впливатимуть та творчу сторону особистості.Документ Окремі аспекти викладання лекційних курсів фахових дисциплін у вищій школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія Миколаївна(uk) В статті розглянуто новітні методи викладання лекційних курсів у вищій школі. Окрему увагу в цьому контексті приділено методу проектів та його застосуванню у навчальному процесі. Цей метод дозволяє органічно інтегрувати знання із різних галузей при вирішенні однієї проблеми, дає можливість застосовувати отримані знання на практиці, генеруючи при цьому нові ідеї.Документ Дослідницько-проективна підготовка магістрів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Растригіна, Алла Миколаївна; Дьомін, Сергій ПетровичВ статті визначено основні завдання щодо дослідницько-проективної діяльності студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" та окреслено шляхи її удосконалення в процесі асистенської практики як важливої складової професійної підготовки майбутнього фахівця-музиканта.Документ Визначення стану готовності випускників факультетів фізичного виховання до застосування інтерактивних методів навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга ВолодимирівнаУ статті визначено інструментарій встановлення стану готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження інтерактивних методів навчання. Визначені педагогічні умови успішного застосування інтерактивних методів навчання у підготовці фахівців педагогічної освіти. Розглянуто поетапне впровадежння взаємозв’язку теорії і практики, інтеграції професійно-орієнтованих дисциплін, диференційованого підходу до методів педагогічного впливу відповідно рівня фахової підгтовки майбутніх випускників факультетів фізичного виховання. Передбачено впровадження у навчальний процес онлайн-довідника під час вивчення дисциплін фахової підготовки.