Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Проблема педагогічного спілкування в контексті ідей Василя Сухомлинського
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Дубінка, Микола Михайлович; Дубинка, Николай Михайлович; Dubinka, Mykola
    (uk) У статті автор розкриває основні засади педагогічного спілкування, що є базисом при організації та забезпеченні ефективного навчально-виховного середовища та обґрунтовує, що гуманістичні засади будь-якої комунікативної взаємодії є першоосновою та запорукою професійного успіху, зростання, зрілості фахівця. Проблема педагогічного спілкування та її характерні особливості розкриваються автором через призму ідей гуманістичної педагогіки видатного Вчителя Василя Сухомлинського.
  • Ескіз
    Документ
    Ідея самотворення особистості в педагогіці Василя Сухомлинського
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Довга, Тетяна Яківна; Довга, Татьяна Яковлевна; Dovga, Tetyana Yakivna
    (uk) В статті досліджено прояви ідеї самотворення особистості в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Встановлено взаємозв’язок між процесами самотворення, саморозвитку та самовдосконалення. Розкрито сутність самопроцесів, близьких до самотворення: самопізнання, самооцінка, самоосвіта, самовиховання, самоіміджування. Показано вплив зазначених процесів на ефективність професійного самовдосконалення вчителя. Проаналізовано шляхи реалізації ідей та поглядів видатного педагога в працях сучасних дослідників.
  • Ескіз
    Документ
    Соціалізація особистості в умовах оновлення інформаційної культури суспільства
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Сьомак, Аліна Володимирівна; Галета, Ярослав Владимирович; Семак, Алина Владимировна; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych; Semak, Alina Vladimirovna
    (ua) У сучасних умовах актуальним є з'ясування специфіки соціалізації особистості в умовах віртуалізації соціальних процесів, що відбуваються. Проблематика соціальної віртуальної реальності поступово стає предметом наукових досліджень, але соціалізуючі можливості цієї реальності поки мало аналізуються вченими. У статті звертається увага на те, що при розкритті суті віртуальної реальності, з одного боку, її не можна розуміти занадто вузько, пов'язуючи лише з комп'ютеризацією суспільства, з використанням Інтернету, а з іншої – не слід тлумачити занадто широко й відносити до неї будь-які інновації в різних сферах суспільства. Найбільш конструктивним є пояснення сутності віртуальної реальності через поширення в суспільстві так званих симуляцій процесів і явищ, які можуть бути пов'язані з комп'ютеризацією, а можуть відбуватися і поза нею.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне підгрунтя формування ціннісних орієнтацій особистості в музично-педагогічному процесі
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshinska, Natalya Vasylivna
    (uk) Стаття присвячена питанням теоретичних основ формування ціннісних орієнтацій особистості під час навчання на музично-педагогічних та мистецьких факультетах у вищих навчальних закладах. Суспільні перетворення призводять і до зміни педагогічних завдань та цілей навчання, спрямуванням на індивідуально-ціннісне ставлення до мистецтва та до майбутньої професії. Діалогічна парадигма музичної освіти полягає у співтворчості в процесі ціннісної взаємодії між творцем та його творіння через співпереживання та співтворчість.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка формування естетичних і моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Витальевна; Kurkina, Snizhana Vitaliyivna
    (uk) У запропонованій статті розглянуто проблему формування естетичних й моральних цінностей в учнів юнацького віку на уроках художньої культури. Доведено, що створення сприятливого освітнього й естетичного середовища у безпосередньому оточенні старшокласників стимулює формування позитивних естетичних й моральних цінностей, надає можливості якнайширше використовувати виховний потенціал мистецтва на уроках художньої культури.
  • Ескіз
    Документ
    On problem of formation of national consciousness of personality of future teachers of musical art
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Didych, Halina Stepanivna; Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна
    (uk) У статті розглядаються теоретичні основи проблеми формування національної самосвідомості особистості; на основі вивчення наукової літератури проаналізовано феномен національного у самосвідомості людини як теоретичну світоглядну проблему; уточнено сутність поняття «національна самосвідомість», з’ясовано, що являється її першоосновою та визначені структурні елементи національної свідомості людини.
  • Ескіз
    Документ
    Виховання емоційної чутливості до музичного мистецтва у дітей дошкільного віку
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Kurkina, Snizhana
    (uk) У запропонованій статті автор намагається проаналізувати особливості музичного виховання дітей дошкільного віку. Розроблено комплекс критеріїв за допомогою яких можливо виявляти якісні характеристики емоційного відгуку на музику у дітей дошкільників. Сформульовано вікові показники рівня сформованості емоційної чутливості до музичного мистецтва у дітей молодшого, середнього й старшого дошкільного віку.