Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 935
  • Ескіз
    Документ
    Особливості жіночої освіти Єлисаветградщини ІІ половини ХІХ – початку ХХ століття
    (2014) Прибора Тетяна Олександрівна
    (ua) Дослідником охарактеризовано особливості виникнення жіночих середніх навчальних закладів, проаналізовано чинники, які впливали на їх розвиток. Звертається увага на педагогічні умови, в яких відбувався цей процес. Автор розглядає типи початкових і середніх навчальних закладів, які діяли на території Єлисаветградщинив в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Серед початкових навчальних закладів на досліджуваній території діяли церковно-парафіяльні школи і початкові народні училища. Середні заклади були представлені народним училищем другого і першого розряду, що перетворилося на жіночу гімназію і жіночою учительською гімназією. У статті детально розглянуто створення, призначення, навчальний процес у жіночій Єлисаветградській гімназії.
  • Ескіз
    Документ
    Інтерпретування оцінних суджень суб’єктів освітньої діяльності щодо іміджу викладача ЗВО
    (2019) Довга Тетяна Яківна, Плачинда Тетяна Степанівна, Левченко Оксана Олександрівна
    (ua) У статті порушується проблема іміджу викладача закладу вищої освіти. Авторами запропоновано суб’єктам освітнього процесу висловити свої погляди щодо іміджу сучасного викладача через відповіді на питання анкети «Імідж викладача». Проведене дослідження дало змогу з’ясувати що саме необхідно робити для формування позитивного іміджу викладача, тому подальше дослідження буде спрямоване на розробку та впровадження рекомендацій щодо формування позитивного іміджу викладача закладу вищої освіти. (en) The article deals with the problem of a higher education teacher’s image. Taking into consideration the standards of modern time and innovation views of college kids, the authors asked educational process subjects (teachers and students) to express their ideas about a modern teacher’s image. The questionnaire "Teacher’s Image" created by the authors was posted in social media FaceBook and allowed to question a big number of teachers and students anonymously. The questions of the questionnaire were both about personal appearance and professional competence. The respondents named five characteristics of positive and negative image of a teacher as well. In general, the answers as for the positive image of a higher education teacher did not differ considerably. The majority of the respondents noticed that a teacher’s inner world, professionalism and humane treatment of students are the base of the positive image. As for the negative image the respondents stressed the absence of: cooperation between a teacher and a student; an individual approach towards a student; good dress sense and creating own style; sense of humor; democratic teaching style; professional culture; the ability to control own emotions and general state; the ability to predict and resolve conflicts. The research conducted allowed finding out what exactly must be done to form the positive image of a teacher and thus the further research will be aimed at the development and implementation of recommendations as for formation of the positive image of a higher education teacher.
  • Ескіз
    Документ
    «Ля-сі (вгору) – ре-фа-сі (униз)…»: поетичне перекодуванння вертикально-рухливого контрапункту як спосіб омузичнення тексту (на матеріалі «сонячнокларнетних» творів П. Тичини)
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Фока, Марія Володимирівна;
    (ua) У статті досліджується поетичне перекодування вертикально-рухливого контрапункту як спосіб омузичнення тексту (на матеріалі віршованих творів П. Тичини, що ввійшли до збірки «Сонячні кларнети»). (en) The poetic code translation of the vertically shiftable counterpoint as the method of the making musical a literary text (on the basis of the poetical works by P. Tychyna which have included in the collection of the poetry “The Sunny Clarinets”) is investigated in this.
  • Ескіз
    Документ
    Форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині
    (2014) Прибора, Тетяна Олександрівна
    (ua) У статті охарактеризовано організаційні форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині. Звертається увага на обов’язковий мінімум часу, який повинен витрачатися вчителями на підвищення кваліфікації у федеральних землях Німеччини у порівнянні з деякими країнами Європи. З’ясовано, що у Німеччині підвищення кваліфікації вчителів орієнтоване на поширення курсів на базі Інтернету, активізацію методичної роботи відповідно до вимог часу. Розглядається мета, значення, особливості проведення таких традиційних форм як внутрішньошкільні і позашкільні та інноваційних форм підвищення кваліфікації як e-Learning, blended learning, модель безперервного тренінгу, модерація. Показаний взаємозв’язок між e-Learning і blended learning. Детально описані етапи проведення безперервного тренінгу.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості жіночої освіти Єлисаветградщини ІІ половини ХІХ – початку ХХ століття
    (2014) Прибора, Тетяна Олександрівна
    (ua) Дослідником охарактеризовано особливості виникнення жіночих середніх навчальних закладів, проаналізовано чинники, які впливали на їх розвиток. Звертається увага на педагогічні умови, в яких відбувався цей процес. Автор розглядає типи початкових і середніх навчальних закладів, які діяли на території Єлисаветградщинив в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Серед початкових навчальних закладів на досліджуваній території діяли церковно-парафіяльні школи і початкові народні училища. Середні заклади були представлені народним училищем другого і першого розряду, що перетворилося на жіночу гімназію і жіночою учительською гімназією. У статті детально розглянуто створення, призначення, навчальний процес у жіночій Єлисаветградській гімназії.
  • Ескіз
    Документ
    Reconstruction of the Content of Musical Pedagogical Education in Ukraine in the Context of Today’s Challenges
    (2019) Растиригіна, Алла Миколаївна; Rastrygina, A.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція духовності виховання як модель новітньої парадигми освіти
    (Zuvedra, 2019) Растригіна, Алла Миколаївна
    (ua) У статті представлено авторську позицію щодо мож­ ливостей застосування концепції духовності виховання в якості мо­делі, яка може стати дієвою основою у створенні новітньої парадиг­ми освіти й уможливити вирішення існуючих у сучасній вищій освіті культурно-освітніх та соціально-педагогічних проблем, що актуалі­ зуються в добу глобалізації, та повернути їй статус центру становлен­ня духовності народу на засадах культурно-творчого саморозвитку і самореалізації. Розкрито концептуальні основи розглянутої моделі, котрі пред­ ставлено у якості векторів, що зумовлюють впровадження суб’єктами освітньо-виховного процесу феномену духовності виховання в ос­вітню практику як вищої школи, так і освіти в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Хрестоматiя з хорового диригування
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Растригіна, Алла Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    «Я досліджую світ» у другому класі
    (УОВЦ «Оріон», 2019) Котелянець, Наталка Валеріївна; Андрусенко, Ірина; Вдовенко, Вікторія; Агєєва, Олена
  • Ескіз
    Документ
    Фізіологічний та психічний розвиток особистості молодшого школяра в процесі трудового навчання
    (ГО «Інститут інноваційної освіти», 2017) Котелянець, Наталка Валеріївна