Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 129
  • Ескіз
    Документ
    European Integration Processes for the Development of Future Foreign Language Specialists in the Information Society
    (2021) Прибора, Тетяна Олександрівна; Prybora, Tetiana; Lazarenko, Natalia; Zadorozhna, Olga; Shevchuk, Аndrii; Sulym, Volodymyr; Rudnytska, Nataliya
    (en) The article reveals and theoretically substantiates the trends of foreign language teachers’ professional training in universities of Ukraine in terms of European integration, which are systematized in three areas: macro-level (system of education), meso-level (universities) and micro-level (subjects of educational process). The article aims to substantiate the trends of foreign language teacher training in the context of European integration and the main directions of creative use of constructive ideas of European experience in the innovative development of education. The article lights up the system for improving foreign language teacher training in universities, which is based on updated goals, content and approaches to the implementation of basic concepts, principles and features of teacher training in European experience, enable us to improve the quality of teacher training, its competitiveness in the European labor market. In the article developed the conceptual model of strategic development of the university in the conditions of European integration. It is emphasized that information technologies provide great opportunities for the development of professional skills and intellectual potential of future professionals. At present, the computerization of the educational process in higher education institutions is considered as one of the first and most promising areas for improving the quality of education. The article offered directions of internationalization of educational activity of university in the conditions of European integration. Diagnostic tools for the development of the university in terms of integration into the European educational space, individual rating and ranking of structural units of the university have been developed; main directions of activity of the laboratory of the skill of the teacher of higher school and methodical recommendations on the creation and the organization of work of scientific laboratories.
  • Ескіз
    Документ
    Формування естетичних орієнтацій молоді
    (Середняк Т. К., 2021) Савченко, Наталія Сергіївна
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація змісту інтегрованого курсу «я досліджую світ» у 3 класі
    (Вид-во «Ранок», 2020) Котелянець, Наталка Валеріївна; Андрусенко, Ірина; Вдовенко, Вікторія; Агєєва, Олена
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку
    (2021) Котелянець, Наталка Валеріївна
    (ua) У статті розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «конструювання» та відображено основні тлумачення цього терміну у наукових дослідженнях. Описано види, особливості та значення конструювання для розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі проведеного дослідження теоретично обґрунтовано й на практиці перевірено ефективність педагогічних умов формуванням конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку.
  • Ескіз
    Документ
    Усамітнення в житті юнака
    (ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2020) Калашникова, Людмила Володимирівна
  • Ескіз
    Документ
    Students’ multilevel artistic and pedagogical communication mastering
    (2021) Шевцова, Олена Борисівна; Lymarenko, Lidiia; Gunko, Nataliia; Kornisheva, Tetiana; Pichkur, Mykola; Shevtsova, Olena; Chekhunina, Alina
    (en) The article substantiates the feasibility of introducing student theatre in the professional training of future teachers on the basis of generalizing the experience of theatre pedagogy. The hypothesis of the study was based on the assumption that the professional training of future teachers of any direction will be more effective and efficient, if students master the multi-level artistic and pedagogical communication within the activities of student theatre. The hypothesis was confirmed as a result of the research in which 335 student theatre participants from 10 Ukrainian universities took part. The student theatre is considered as a form of art and pedagogical activity, oriented on personal development, selfdevelopment, and improvement of creative abilities of future teachers, formation of professional self-sufficiency by means of multilevel artistic and pedagogical communication in the system of higher pedagogical education. The characteristic features of the phenomenon of “artistic and pedagogical communication” are analysed and considered in two conceptual meanings: artistic and pedagogical. The multi-level artistic and pedagogical communication of the student theatre is defined as the interdependent process of professional training of future teachers, which integrates the internal and external interaction of subjects of artistic and creative activity. The characteristics of the levels of artistic and pedagogical communication are divided into: contemplative-oriented, creativeperforming, artistic-active, and art studies. The article gives a determination of criteria and corresponding levels of mastering of multilevel artistic and pedagogical communication by future teachers.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання інструментів ІКТ для дослідження і профілактики кібербулінгу в юнацькому віці
    (2021) Мельничук, Ірина Ярославівна; Присяжнюк, Олена Віталіївна; Близнюкова, Олена Миколаївна
    (ua) У статті проаналізовано можливості та специфіку використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для дослідження феномену кібербулінгу як актуальної проблеми молоді на сучасному етапі розвитку суспільства. Виявлено особливості, яким мають відповідати інструменти ІКТ для забезпечення ефективності психологічних онлайн досліджень, а саме: безкоштовні та зручні платформи; потужні обчислювальні сервіси для обробки та візуалізації статистичного матеріалу; комунікаційні сервіси для організації взаємодії з користувачами. Висвітлено доцільність активної співпраці спеціалістів з комп’ютерних наук та психологів щодо впровадження онлайн інструментів ІКТ з метою профілактики та протидії кібербулінгу. Описано інформаційну модель і контентне наповнення віртуального майданчика дослідження та профілактики кібербулінгу серед студентської молоді у вигляді веб-сайту, реалізованого на базі Гугл-платформи та розміщеного у вільному доступі. Розроблений сайт містить авторську анкету, адресний матеріал для потенційних учасників кібербулінгу, чат-бот для організації взаємодії з ними. Представлено ментальну схему анкетування, на основі якої за допомогою Гугл-форми створено опитувальник для діагностики проявів кібербулінгу серед студентів. Визначено його найпоширеніші причини та соціальні мережі для потенційних проявів. Представлено найбільш розповсюджені види кібербулінгу серед молоді, здійснено порівняльний аналіз гендерних особливостей їх прояву. Обґрунтовано доцільність зберігання отриманого статистичного матеріалу в Гугл-таблицях, оскільки це надає потужніші та гнучкіші можливості його подальшої обробки із застосуванням методів аналізу даних та візуалізації у порівнянні з Гугл-формами. Встановлено, що імплементований у віртуальний майданчик чат-бот є ефективним та зручним інструментом реагування на кризові ситуації у форматі дистанційної психологічної допомоги студентам, що відповідає сучасним реаліям. Апробація розробленого віртуального майданчику в освітній діяльності вищого навчального закладу засвідчує актуальність та ефективність запропонованих онлайн інструментів для дослідження, профілактики та протидії кібербулінгу.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток математичних здібностей дитини як мета дошкільної математичної підготовки
    (ІПО КУБГ, 2021) Демченко, Юлія Миколаївна
    (ua) Розглянуто теоретичні аспекти методики математичного розвитку дошкільників. Проаналізовано вплив математичного змісту на розвиток усіх пізнавальних та математичних здібностей дошкільників. Наведено фрагменти занять (вправ), що сприяють формуванню всіх розумових прийомів та сенсорних пізнавальних здібностей на математичному матеріалі.