Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читанння у початковій школі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна; Fedotova, Svitlana
    (ua) У статті розглянуто методичні прийоми опрацювання казки на уроках літературного читання у початковій школі. Робота з книжковою виставкою допоможе школярам розмежувати народну й літературну казку, зрозуміти, чим вони відрізняються, на які групи поділяються /прийом малюнок № 1. У роботі над казкою ефективним прийомом буде урок творчості «Складаємо казку самостійно». Такий урок допоможе учням як найкраще побачити особливості побудови казки.
  • Ескіз
    Документ
    До семантики казки (порівняльно-типологічний етюд)
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Федотова, Світлана Олександрівна; Федотова, Светлана Александровна
    (ru) В статье представлен сравнительно-типологический анализ нескольких сказок. В частности, внимание уделено рассмотрению русской народной сказки «Пых» и абхазской народной сказки «Куриный желудок». В структуре текстов сказок были выявлены так называемые «кубики В. Я. Проппа», которые свидетельствуют о типовой «модели» сказок в мировом фольклоре. Кроме того, была рассмотрена украинская народная сказка «Муха и паук»: объектом внимания стали средства создания образов главных персонажей. По результатам анализа оказалось возможным провести параллель между украинской народной сказкой и литературной (авторской) сказкой К. И. Чуковского «Муха-цокотуха».