Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Формування почуття успіху у молодших школярів рушійна сила навчально-виховного процесу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Тарапака, Наталія Володимирівна(uk) В статті розкриваються шляхи формування почуття успіху у дітей молодшого шкільного віку та роль педагога в організації навчально-виховного процесу.Документ Науково-методичне забезпечення базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у світі”(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Тарапака, Наталія Володимирівна(uk) У статті акцентується увага на науково-методичне забезпечення реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку “Я у Світі”Документ Тестовий контроль як засіб виміру якості підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна Миколаївна(uk) У статті акцентується увага на тестовий контроль як засіб виміру якості підготовки майбутніх вихователів в вищому навчальному закладі.Документ Погляди С. Ф. Русової на проблеми морального виховання дітей дошкільного віку(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна МиколаївнаУ статті розкриваються погляди С. Ф. Русової на моральне виховання дітей дошкільного віку. Акцентується увага на тому, що ідеї морального виховання у спадщині С. Русової залишаються актуальними у сучасному освітньому просторі. Автором проаналізовано вклад вченої у розвиток системи дошкільної освіти зазначеного періоду. Центральною фігурою у концепції С. Ф. Русової є особистість дитини з її природними задатками формування моральної поведінки людини починається з малку.Документ Погляди Сухомлинського на проблему взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Тарапака, Наталія Володимирівна; Мартін, Аліна МиколаївнаВ статті розкриваються погляди В. О. Сухомлинського на актуальні проблеми взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини.