Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Інформаційна культура в умовах цифрової трансформації суспільства(Середняк Т. К., 2025) Рацул, Олександр АнатолійовичДокумент Соціально-педагогічна робота в контексті творчої спадщини В. О. Сухомлинського(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Рацул, Олександр Анатолійович; Ratsul, A.(uk) Аналізуючи соціально-педагогічну роботу соціального педагога і її проблеми, автор окреслює педагогічні технології павлиського вчителя, а саме: технологію вивчення дитини; технологію опіки та милосердя; технологію проектування процесу соціалізації. Принципи виховання, методичні рекомендації та поради вченого є дієвою школою та допомогою педагогам в соціально-педагогічній роботі.Документ Соціальна реклама як вектор розвитку інформаційної культури суспільства(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Рацул, Олександр Анатолійович; Razul, O.(uk) У статті розглянуто трактування поняття «соціальна реклама», теоретично проаналізована роль соціальної реклами у практиці соціальної роботи.Документ Сучасні підходи використання інформаційних технологій майбутніми соціальними педагогами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Рацул, Олександр Анатолійович; Ratsul, O.(uk): Стаття присвячена проблемі сучасних підходів до використання інформаційних технологій викладачами спеціальності «Соціальна педагогіка». Визначено й проаналізовано вимоги, що висуваються до освітян щодо готовності використовувати інформаційні технології (ІТ) у професійній діяльності для розробки відповідних методик і технік підготовки соціальних педагогів в сучасних умовах.Документ Філософський аспект системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рацул, Олександр АнатолійовичАктуальність статті полягає у вивченні соціально-філософських проблем комп’ютеризації у царині освіти й, відповідно, системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Метою статті є визначення філософських засад системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів. Статтю присвячено висвітленню основних положень взаємодії "людина-комп’ютер" у світлі гуманізації освітнього процесу. Увагу також закцентовано на описі інформаційної культури як одному з найважливіших чинників інформатизації навчального процесу.Документ Основні принципи навчання з метою системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Рацул, Олександр АнатолійовичУ статті виявлено й описано основні принципи навчання з метою системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Так, зокрема, йдеться про такі принципи навчання, як цілеспрямованості, гуманізації і гуманітаризації, культуровідповідності, зв’язку з життям, природовідповідності, науковості, доступності, систематичності, свідомості, активності й самодіяльності, творчості й ініціативи вихованців у поєднанні з педагогічним керуванням, наочності, міцності як теоретичних знань, так і розвитком індивідуальних особливостей особистості кожного студента.
