Факультет педагогіки, психології та мистецтв

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Тьюторська компетентність як складова професійної компетентності майбутнього викладача закладів вищої освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування тьюторської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Уточнено сутність таких понять як «викладач-тьютор», «тьюторська діяльність викладача», «тьюторська компетентність викладача», як складова професійної компетентності. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується зміст поняття тьюторська компетентність майбутнього викладача закладів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Тьюторська компетентність як складова професійної компетентності майбутнього викладача закладів вищої освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування тьюторської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Уточнено сутність таких понять як «викладач-тьютор», «тьюторська діяльність викладача», «тьюторська компетентність викладача», як складова професійної компетентності. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується зміст поняття тьюторська компетентність майбутнього викладача закладів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Тьюторська компетентність як складова професійної компетентності майбутнього викладача закладів вищої освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) Стаття присвячена проблемі формування тьюторської компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Уточнено сутність таких понять як «викладач-тьютор», «тьюторська діяльність викладача», «тьюторська компетентність викладача», як складова професійної компетентності. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури обґрунтовується зміст поняття тьюторська компетентність майбутнього викладача закладів вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського
    (КОД, 2018) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych; Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna
    (uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації та реалізації теорії природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського. Головна увага приділена аналізу філософсько-педагогічних поглядів В. Сухомлинського як теоретичних основ організації природовідповідного виховання у його педагогічній системі. Також здійснено аналіз методичних аспектів реалізації В. Сухомлинським теорії природовідповідності в розумовому, моральному, естетичному, трудовому, фізичному, екологічному вихованні учнів усіх вікових груп.