Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна(uk) Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.Документ Реалізація компетентнісного підходу в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Грозан, Світлана Вікторівна(uk) У статті аналізуються завдання реалізації компетентнісного підходу процесі підготовки майбутнього вчителя музики. Висвітлено методичні аспекти формування комунікативної компетенції на прикладі організації роботи в класі музичного інструменту.Документ Методичні підходи до визначення сутності змісту поняття "дослідницька компетентність"(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Грозан, Світлана ВікторівнаУ статті автор на основі аналізу науково-методичної літератури досліджує різні підходи до визначення поняття "дослідницька компетентність". Автор приходить до висновку, що дослідницька компетентність майбутнього педагога являє собою якісну характеристику особистості педагога, що проявляється в усвідомленій готовності викладачів до реалізації активної дослідницької діяльності. Компонентами дослідницької діяльності є когнітивний, особистісно-ціннісний та перетворюючий.