Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
4 результатів
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Формування цілісності особистості майбутніх психологів на етапі підготовки у ЗВО(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Гейко, Євгенія Вікторівна; Geiko, Yevhenii Viktorivna(ua) У статті на основі системного цілісного підходу розглянуто історичні передумови становлення психології цілісності, виявлено особливості поняття «цілісність особистості» та умови розвитку цілісності у майбутніх психологів на етапі підготовки у ЗВО. Емпіричні дані підтверджують особливості формування цілісності особистості майбутніх психологів в процесі опанування людинознавчих професій. Особливу увагу приділено історичному внеску Лейпцизької школи, яка ввела в науковий обіг поняття цілісності та виокремила важливі структурні компоненти цілісності особистості. На основі результатів математико-статистичного аналізу отриманих емпіричних даних виявлено основні чинники цілісності сучасних майбутніх психологів. (en) The article considers the historical background of the formation of integrity psychology on the basis of a systemic holistic approach, reveals the peculiarities of the concept of «personality integrity» and the conditions for the development of integrity in gifted youth at the stage of preparation for scientific research. The empirical data confirm the peculiarities of the formation of the integrity of the personality of future psychologists in the process of mastering humanities professions. Particular attention is paid to the historical contribution of the Leipzig School, which introduced the concept of integrity into scientific circulation and identified important structural components of personality integrity. Based on the results of the mathematical and statistical analysis of the empirical data obtained, the main factors of integrity of modern future psychologists are identified.Документ Фасилітація самоорганізації цілісності особистості підліткового віку(2011) Близнюкова, Олена Миколаївна; Гейко, Євгенія ВікторівнаДокумент Довідник з практичної психології (на допомогу студентам-випускникам під час підготовки до державних екзаменів)(РА РіК, 2011) Горська, Олена Олександрівна; Мельничук, Ірина Ярославівна; Гейко, Євгенія Вікторівна; Калашникова, Людмила Володимирівна; Гурова, Оксана Миколаївна; Близнюкова, Олена Миколаївна(uk) У посібнику розкриваються теоретичні основи, напрямки і технології сучасної практичної психології. Основне спрямування довідника – задовольнити запити студентів - майбутніх психологів щодо застосування психологічних знань у шкільній практиці, розкрити специфіку роботи практичних психологів у закладах освіти. Навчально-методичний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, які здобувають спеціальність (або спеціалізацію) „Практична психологія”, насамперед тих, хто готується до фахового державного екзамену „Практична психологія з методикою діагностування”.Документ Фасилітація прийняття рішень в процесі самоорганізації цілісності особистості підліткового віку(ТОВ «Фірма «Іліон», 2009) Близнюкова, Олена Миколаївна; Гейко, Євгенія Вікторівна(uk) В статті здійснено спробу розглянути специфіку набуття цілісності особистості у підлітковому віці через відчуття власної автентичності. Особливої уваги заслуговує той факт, що самоорганізаційні процеси цілісності тісно пов’язані із уміннями фасилітації, що розвиваються саме у підлітковому віці. Отже самоорганізація цілісності особистості виявляється пов’язаною із уміннями фасилітації та особливостями прийняття рішення підлітком.