Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Інтерпретація сучасної української пісні в класі естрадного співу
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Яненко, Оксана Андріївна; Яненко, Оксана Андреевна; Yanenko, Oksana Andriivna
    (uk) У статті розглядається проблема інтерпретації сучасної української пісні в класі естрадного співу. Метою статті є визначення специфіки інтерпретації української сучасної пісні в класі естрадного співу. На матеріалі українських сучасних пісень В. Івасюка «Я піду в далекі гори», М. Мозгового «Минає день, минає ніч», Б. Фільц «Не час минає» визначається специфіка інтерпретації української сучасної пісні в класі естрадного співу, яка полягає в осягненні студентами смислу твору, його емоційного різнобарв’я, художнього образу й українського колориту; визначенні естрадних вокальних і артистичних прийомів відповідних драматургії твору.
  • Ескіз
    Документ
    On problem of formation of national consciousness of personality of future teachers of musical art
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Didych, Halina Stepanivna; Дідич, Галина Степанівна; Дидыч, Галина Степановна
    (uk) У статті розглядаються теоретичні основи проблеми формування національної самосвідомості особистості; на основі вивчення наукової літератури проаналізовано феномен національного у самосвідомості людини як теоретичну світоглядну проблему; уточнено сутність поняття «національна самосвідомість», з’ясовано, що являється її першоосновою та визначені структурні елементи національної свідомості людини.
  • Ескіз
    Документ
    Використання мультимедійних технологій у процесі музично-теоретичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Локарєва, Юлія Валеріївна
    У статті розглядаються особливості професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва, обґрунтовуються педагогічні умови даного процесу, доведено ефективність використання мультимедійних технологій у процесі музично-теоретичної підготовки.