Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna
    (uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи формування творчого потенціалу майбутніх хореографів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Саленко, Олег Олександрович; Саленко, Олег Александрович; Salenko, Oleh Oleksandrovych
    (uk) У статті здійснена спроба узагальнення особливостей формування творчого потенціалу майбутніх хореографів. Охарактеризовано мотиваційний, змістовий та практичний етапи. Визначено особливості та взаємозв’язки даних етапів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток креативності майбутнього вчителя музичного мистецтва в класі хорового диригування
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Колоскова, Жанна Володимирівна; Колоскова, Жанна Владимировна; Koloskova, Zhanna Volodymyrivna
    (uk) Автор статті розглядає розвиток креативності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі занять у класі хорового диригування; висвітлює зміст та компоненти дефініції «креативність» – музичний інтелект та інтерпретацію, визначає методи розвитку креативності в процесі роботи з вокально-хоровим репертуаром у класі хорового диригування.
  • Ескіз
    Документ
    Менталітет майбутнього фахівця як запорука розвитку духовності мистецького освітнього простору ВНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна
    (uk) В статті здійснено спробу представити позицію автора щодо менталітету українця як явища культури і духовності мистецького освітнього простору ВНЗ, окреслити можливості його прояву в процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, а також розглянути особливості художньо-творчої діяльності студентів як способу вираження менталітету нації.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз поняття «творчі здібності» та «імпровізація» у науковій літературі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна
    (uk) У статті подається теоретичне обґрунтування поняття «творчі здібності» та «імпровізація, розкривається сутність і зміст цих понять.
  • Ескіз
    Документ
    Зміст і структура процесу музичного сприймання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Дідич, Галина Степанівна; Diduch, Halyna
    (uk) У статті розглядаються зміст і структура процесу музичного сприймання, який включає чимало окремих особливостей, компонентів, стадій, елементів, функцій, дій, складових частин, котрі органічно взаємодоповнюють і взаємообумовлюють одна одну.
  • Ескіз
    Документ
    Гра як необхідна складова виховання дитини дошкільного віку
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Куркіна, Сніжана Віталіївна
    (uk) У статті зроблено спробу довести, що дитяча гра як провідний вид діяльності дитини дитячого віку є необхідною складовою художнього виховання й розвитку творчих можливостей. Обґрунтовано вплив гри на формування вміння спілкуватися з однолітками, співпрацювати з ними, прищеплення радості від спільної творчої діяльності тощо. Наведено приклади ефективного застосування цікавих дітям ігор-драматизацій, знайомлять з різними видами мистецтва, прищеплюють позитивні естетичні й художні цінності.
  • Ескіз
    Документ
    Креативність як ознака медіакомпетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Фурсикова, Тетяна Володимирівна
    (uk) У статті розглянуто теоретичні проблеми медіакомпетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін, здійснено інтегроване вивчення медіакомпетентності у контексті взаємозв’язку з креативністю та її складниками. Розкрито зміст креативності як чинника розвитку медіакомпетентності.