Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчої особистості у просторі мистецької освіти
    (2021) Шевцова, Олена Борисівна; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Shevtsova, Olena; Stratan-Artyshkova, Tatiana
    (ua) У статті аналізуються наукові праці з проблеми творчості, розкривається роль мистецтва у розвитку духовно-творчої особистості; підкреслюється призначення майбутнього вчителя мистецтва у формуванні творчих якостей учня; схарактеризовано сутність авторської спроможності як інтегрованої професійно значущої особистісної якості майбутнього вчителя мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna
    (uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу майбутнього фахівця
    (2014) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, A.
    (uk) В статті здійснено спробу осмислення особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу сучасного фахівця; виокремлено умови її розвитку відповідно сучасній стратегії освіти у ВНЗ та якісно нових вимог щодо особистості майбутнього педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Менталітет майбутнього фахівця як запорука розвитку духовності мистецького освітнього простору ВНЗ
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна
    (uk) В статті здійснено спробу представити позицію автора щодо менталітету українця як явища культури і духовності мистецького освітнього простору ВНЗ, окреслити можливості його прояву в процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, а також розглянути особливості художньо-творчої діяльності студентів як способу вираження менталітету нації.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз поняття «творчі здібності» та «імпровізація» у науковій літературі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Дідич, Галина Степанівна
    (uk) У статті подається теоретичне обґрунтування поняття «творчі здібності» та «імпровізація, розкривається сутність і зміст цих понять.
  • Ескіз
    Документ
    Творче самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва у композиторсько-виконавській діяльності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна
    (uk) У статті розкривається значущість композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва, акцентується увага на поняттях «творчість» і «виконавство», що становлять сутність зміст творчо-виконавської діяльності, підкреслюється значення композиторської творчості у духовному розвитку, творчому самовираженні, самореалізації, формуванні авторської спроможності майбутнього вчителя музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Зміст і структура процесу музичного сприймання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Дідич, Галина Степанівна; Diduch, Halyna
    (uk) У статті розглядаються зміст і структура процесу музичного сприймання, який включає чимало окремих особливостей, компонентів, стадій, елементів, функцій, дій, складових частин, котрі органічно взаємодоповнюють і взаємообумовлюють одна одну.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти розвитку творчих здібностей майбутніх учителів хореографії
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Спінул, Ігор Васильович
    (uk) У статті автор пропонує аналіз теоретичних засад дослідження розвитку творчих здібностей майбутніх учителів хореографії та визначення показників й компонентів, що характеризують рівень розвитку творчих здібностей особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Постановка спектаклів - основа виховання і навчання учнів в шкільному театрі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Куркіна, Сніжана Віталіївна
    (uk) У статті досліджуються особливості постановки навчального спектаклю у аматорському театральному колективі, який функціонує в школі. Розкрито сутність, етапи репетиційного процесу, методологічні основи навчання і виховання професійних акторських якостей у дітей шкільного віку. Театральне виховання розглядається як частина загальнокультурного виховання особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Творча самореалізація й професійна компетентність майбутнього вчителя художньої культури
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Куркіна, Сніжана Віталіївна
    (uk) В статті розглядаються умови за яких відбувається творча самореалізація студента, майбутнього вчителя художньої культури під час навчання на мистецькому, музично-педагогічному факультеті педагогічного університету. Окрім цього досліджується сутність компетентнісного підходу в сучасній педагогіці, надається визначення понять професійна, стильова компетентність вчителя художньої культури.