Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексивне портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Гарбузенко, Лариса Володимирівна; Омельяненко, Світлана Віталіївна
    (ua) У статті актуалізована можливість використання рефлексивного портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців. Запропоновані етапи роботи над рефлексивним портфоліо із використанням тренінгових вправ. Розроблена структуру рефлексивного портфоліо. Висвітлені деякі результати впливу ведення рефлективного портфоліо на якість професійної підготовки.
  • Ескіз
    Документ
    Організаційно-педагогічні умови розвитку художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, V.
    (ua)У статті автором обґрунтовано сутність дефініцій «організаційно-педагогічні умови», «художньоестетичний смак», «майбутній фахівець образотворчого мистецтва», визначено, теоретично обґрунтувано, запроваджено та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, які уможливлюють розвиток художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва й ефективно впливають на підвищення якості професійної підготовки, реалізацію вимог художньо-інтелектуального розвитку та творчого удосконалення в мистецькій галузі. До організаційно-педагогічних умов розвитку художньоестетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва автором виокремлено наступні блоки: теоретичний блок, організаційний блок, методологічно-цільовий блок, змістовно-процесуальний блок, результативний блок. Реалізація організаційно-педагогічних умов здійснюється на засадах культурологічного, мистецтвознавчого, герменевтичного, системного, гуманістичного, компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, аксіологічного, дослідницько-зорієнтованого, модульного, контекстного підходів. Крім того, на основі наступних принципів: гуманізації, науковості, системності й послідовності, наступності, міжпредметності, вибору індивідуальної освітньої траєкторії, стабільності та динамічності, циклічності, усвідомленої перспективи. До того ж на формування організаційного, мотиваційного, мотиваційно-ціннісного, мотиваційно-цільового, полімотиваційного, ціннісно-орієнтаційного, інтелектуально-пізнавального, когнітивно-інтелектуального, координуючого, комунікативного, особистісного, світоглядного, рефлексивного, гедоністичного, знаннєвого та практично-діяльнісного критеріїв. Реалізація організаційно-педагогічних умов здійснюється поетапно, на підготовчому, відтворювальнотворчому, базовому, практично-технологічному, корекційно-розвивальному та конструктивно-творчому етапах дослідження. Обмотивовано, що фективним інструментом розвитку художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва може бути самостійна робота студентів із впровадження електронного портфоліо.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідницько-проективна підготовка магістрів музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Растригіна, Алла Миколаївна; Дьомін, Сергій Петрович
    В статті визначено основні завдання щодо дослідницько-проективної діяльності студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" та окреслено шляхи її удосконалення в процесі асистенської практики як важливої складової професійної підготовки майбутнього фахівця-музиканта.