Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
4 результатів
Фільтри
Налаштування
community.search.results.head
Документ Методика навчання художників та дизайнерів передачі перспективних масштабів у традиційному та компютерному рисунку й живописі(2023) Бабенко, Леонід Вікторович; Стрітьєвич, Тетяна Миколаївна; Медведєв, Олег Анатолійович; Babenko, Leonid Viktorovich; Stritiyvych, Tatiana Mykolaivna; Medvediev, Oleh Anatoliiovych(ua) У статті розкрита необхідність та ефективність методики навчання майбутніх вчителів образотворчого мистецтва, художників та дизайнерів законам і правилам побудови перспективних зображень, теоретичним основам креслення перспективних проекцій, а також різним способам й прийомам перспективних композиційних зображень на картинній площині та використання набутих компетенцій у процесі виконання різних творчих композицій в традиційному та комп’ютерному рисунку й живописі. Перспектива – це прикладна наука образотворчого мистецтва, яка виділена в самостійний навчальний предмет на факультетах підготовки вчителів образотворчого мистецтва, художників та дизайнерів. Знання, отримані в процесі вивчення цього предмета, призначені допомогти художнику-педагогу, дизайнеру в роботі над рисунком, живописом, композицією малюнка картини. Без знань перспективи неможливе реалістичне зображення різних предметів. Тому перспектива є теоретичною основою образотворчого мистецтва. Головна мета перспективи – це побудова зображень навколишніх предметів на картинній площині близькими до їх зорового сприйняття. Уміння користуватися перспективою дає можливість не тільки вільно малювати предмети з натури, а й відтворювати їх по пам’яті в процесі виконання різних композицій у традиційному та комп’ютерному рисунку й живописі. Вивчення курсу перспективи передбачає набуття знань, умінь та навичок побудови в просторі перспективи плоских та об’ємних форм різних предметів, інтер’єрів та екстер’єрів, а також особистих та падаючих тіней, відображень у плоских дзеркалах. Вивчення перспективи формує навички зображення різних просторових композицій. Перспектива – один із головних навчальних предметів образотворчої грамоти в підготовці кваліфікованих вчителів образотворчого мистецтва, художників та дизайнерів. Сучасний вчитель образотворчого мистецтва, художник та дизайнер повинні оволодіти теорією зображення різних просторових форм на площині й застосовувати набуті знання в практиці виконання традиційного та комп’ютерного рисунку й живопису. (en) The article reveals the necessity and effectiveness of the methodology of teaching future teachers of fine arts, artists and designers the laws and rules of constructing perspective images, the theoretical foundations of drawing perspective projections, as well as various methods and techniques of perspective composite images on the picture plane and the use of the acquired competencies in the process of performing various creative compositions in traditional and computer drawing and painting. Perspective is an applied science of fine arts that is singled out as an independent subject at faculties that train fine arts teachers, artists, and designers. The knowledge gained in the process of studying this subject is intended to help an artist-teacher, designer in working on a drawing, painting, or composition of a picture. Without knowledge of perspective, a realistic depiction of various objects is impossible. Therefore, perspective is the theoretical basis of fine arts. The main purpose of perspective is to create images of surrounding objects on the picture plane close to their visual perception. The ability to use perspective makes it possible not only to freely draw objects from nature, but also to reproduce them from memory in the process of creating various compositions in traditional and computer drawing and painting. The study of perspective involves the acquisition of knowledge, skills and abilities to construct in space the perspective of flat and three-dimensional forms of various objects, interiors and exteriors, as well as personal and falling shadows, reflections in flat mirrors. The study of perspective develops skills in depicting various spatial compositions. Perspective is one of the main subjects of fine arts education in the training of qualified art teachers, artists and designers. A modern art teacher, artist, and designer must master the theory of depicting various spatial forms on a plane and apply the acquired knowledge in the practice of traditional and computer drawing and painting.Документ Модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovych(ua) У статті запропоновано модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності, яка містить три блоки: методологічно-цільовий (мета, завдання, підходи, принципи); змістово-процесуальний (етапи, зміст, форми, методи, технології); діагностично-результативний (критерії, показники, рівні готовності). До того ж визначено педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп’ютерної графіки у професійній діяльності.Документ Технологія підготовки майбутніх учителів до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Фурсикова, Тетяна Володимирівна(uk) У статті досліджується технологія формування готовності вчителів до застосування комп’ютерної графіки у майбутній професійній діяльностіДокумент Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки: результати дослідно-експериментальної роботи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Фурсикова, Тетяна Володимирівна(uk) Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогічної теорії та практики – формуванню готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності. У статті розкрито сутність і структурні компоненти досліджуваного поняття, виокремлено педагогічні умови формування цієї інтегрованої характеристики. Наведено результати дослідно-експериментальної роботи, яка реалізувалася за логікою трьох взаємопов’язаних етапів: пропедевтичного, фахово-зорієнтованого, творчо-самостійного.