Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
7 результатів
community.search.results.head
Документ Використання ідей В. О. Сухомлинського в професійній підготовці сучасного педагога-музиканта(КОД, 2018) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Sevchenko, Inha Leonidivna; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович; Brodskyi, Hennadij Leonidovich(uk) У статті йдеться про використання ідей В. О. Сухомлинського для професійного становлення сучасного педагога-музиканта, визначення ролі різних видів мистецтва, зокрема музичного, у формуванні духовних цінностей, особистісних якостей, культури почуттів, сприйняття, художньо-образного мислення учнів, формування духовної культури особистості в процесі художнього пізнання.Документ Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.Документ Теоретичні основи критеріїв сформованості ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталия Василеьвна; Sveshchynska, Natalia Vasylivna(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.Документ Педагогічний супровід обдарованих дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitalievna(uk) У даній статті автор вивчає специфіку роботи з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва. З’ясовано сутність поняття «обдарована дитина», доведено, що створення спеціальних сприятливих умов для розвитку обдарованих дітей є педагогічною проблемою сучасної загальноосвітньої школи.Документ Педагогічна модель формування ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Sveschynska, Natalia Vasulivna; Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна(uk) В статті розглядається питання формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів-музикантів на сучасному етапі розвитку суспільства, який вимагає підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців, осмисленню ними цінності професійної діяльності, враховуючи особистісну спрямованість, цінності, переконання. Педагогічна модель процесу формування ціннісних орієнтацій майбутнього педагога-музиканта передбачає поетапне та цілісне здійснення означеного процесу з ефективним результатом.Документ Специфіка організації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Куркіна, Сніжана Віталіївна; Куркина, Снежана Виталиевна; Kurkina, Snizhana Vitaliivna(uk): У даній статті автор досліджує особливості пізнавальної діяльності дітей молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва й показує шляхи й методи ефективного розвитку особистості засобами музичного мистецтва. Автор вказує, що правильно організована пізнавальна діяльність на уроках музики здатна стимулювати процеси мислення, позитивно впливає на формування таких операцій як аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, узагальнення тощо.Документ Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Свещинська, Наталя Василівна; Sveschynska, Natalia(uk) Статтю присвячено проблемі формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів музики в процесі фахової підготовки. Розглянуто критерії виявлення стану сформованості ціннісних орієнтацій, узгоджені з компонентною структурою означеного феномену та визначення рівнів їх сформованості.