Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Гуманітарні науки в реаліях сучасної освіти України та Ізраїлю(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Растригіна, Алла Миколаївна(ua) У статті здійснено аналіз сучасного стану гуманітарних наук в системі освіти України та Ізраїлю, який засвідчив наявність певних кризових явищ в освітній галузі обох країн, пов’язаних з її комодифікацією та орієнтацією на підготовку фахівця-технократа, котрий досконало володіє інформаційними технологіями, але позбавлений загальної гуманітарної культури.Документ Феномен особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу майбутнього фахівця(2014) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, A.(uk) В статті здійснено спробу осмислення особистісної свободи в контексті становлення духовного потенціалу сучасного фахівця; виокремлено умови її розвитку відповідно сучасній стратегії освіти у ВНЗ та якісно нових вимог щодо особистості майбутнього педагога.Документ The phenomenon of spiritual upbringing in the modern educational context(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, Alla Mykolaivna(uk) В статті представлена авторська позиція щодо можливостей організації сучасного освітнього простору, однією із найбільш важливих характеристик якого є його духовність виховання – феномен, що виникає в освітньо-виховному процесі й стає підґрунтям для розкриття його призначення і ролі у сучасній педагогічній реальності. Представлено характеристику таких основоположних понять, як духовність виховання що є духовністю своєрідного, пов’язаного із галуззю освіти і виховання середовища, виокремлено явища, що властиві саме такому середовищу: загальна духовність виховання, прояв духовності виховання, простір духовності виховання, контекст духовності виховання, а також окреслено перспективи розвитку духовності виховання у сучасному освітньому просторі.Документ Особливості вивчення і використання виховних можливостей театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті розглядається специфіка театру як виду мистецтва, обгрунтовуються принципи використання виховного впливу театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі. Досліджуються особливості проведення театрально-творчої роботи з учнями початкової, середньої школи, старшокласниками.Документ Менталітет майбутнього фахівця як запорука розвитку духовності мистецького освітнього простору ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) В статті здійснено спробу представити позицію автора щодо менталітету українця як явища культури і духовності мистецького освітнього простору ВНЗ, окреслити можливості його прояву в процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, а також розглянути особливості художньо-творчої діяльності студентів як способу вираження менталітету нації.Документ Розвиток духовності особистості в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Гусєва, Катерина Василівна(uk) У статті наголошується, що вчитель образотворчого мистецтва виступає носієм не лише спеціальних знань та умінь, але і носієм духовних цінностей. Духовне збагачення і вдосконалення кожної особистості відбувається протягом всього життя в тому числі і в процесі навчання. Гуманізація освіти та естетичне виховання спрямовано на формування гармонійної цілісної особистості, загальнокультурний її розвиток. Засобами естетичного виховання в мистецтві виступає художній образ. Художній образ є відображенням дійсності яке містить в собі не лише суб’єктивний досвід автора, його розуміння та відношення до об’єктів дійсності, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей, але і відбитки культурно-історичного досвіду, естетичних цінностей соціуму загалом. На їх базі і формується всебічно та гармонійно розвинута особистість із вищими моральними цінностями, естетичними канонами та ідеалами.