Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Загальна музична освіта дітей і молоді в королівстві Нідерланди(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, V.(ua) У статті здійснено спробу схарактеризувати тенденції розвитку загальної музичної освіти в навчальних закладах Королівства Нідерландів. Відповідно до навчальних програм визначено зміст та організацію навчально-виховного процесу, щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.Документ Герменевтичний підхід в контексті використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, V.(uk) У статті автором обґрунтовано сутність дефініції «герменевтичний підхід» в музично-педагогічній освіті, презентовано використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва в четвертих класах загальноосвітніх навчальних закладів, розкрито методику інтерпретації творів музичного мистецтва, залучення учнів до активної творчої діяльності як в процесі слухання так і в процесі виконання творів шкільного пісенного репертуару, доведено вплив музичного мистецтва на художньо-естетичне виховання молоді.Документ Інтерактивні методи музичного навчання(2016) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, V.(uk) У статті здійснено спробу класифікувати інтерактивні методи музичного навчання в загальноосвітній школі та обґрунтувати окремі з них, як-от: метод музичного узагальнення, метод інтерпретації творів музичного мистецтва, метод співпереживання, метод емоційного впливу. Узагальнення т а експериментальна перевірка зазначених методів дасть змогу педагогам музичного мистецтв всебічно впливати на інтелектуально-творчий розвиток учнівської молоді, сприятиме розширенню пізнавальних можливостей школярів, формуванню художньо-естетичних якостей особистості.
