Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
7 результатів
community.search.results.head
Документ Інтерпретація сучасної української пісні в класі естрадного співу(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Яненко, Оксана Андріївна; Яненко, Оксана Андреевна; Yanenko, Oksana Andriivna(uk) У статті розглядається проблема інтерпретації сучасної української пісні в класі естрадного співу. Метою статті є визначення специфіки інтерпретації української сучасної пісні в класі естрадного співу. На матеріалі українських сучасних пісень В. Івасюка «Я піду в далекі гори», М. Мозгового «Минає день, минає ніч», Б. Фільц «Не час минає» визначається специфіка інтерпретації української сучасної пісні в класі естрадного співу, яка полягає в осягненні студентами смислу твору, його емоційного різнобарв’я, художнього образу й українського колориту; визначенні естрадних вокальних і артистичних прийомів відповідних драматургії твору.Документ Education for democratic citizenship: teaching virtues and values(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Yanenko, Oksana Andriivna; Яненко, Оксана Андріївна; Яненко, Оксана Андреевна(uk) У статі відображено актуальність проблеми підготовки фахівця-музиканта у класі естрадного співу; визначено специфіку підготовки фахівця-музиканта в класі естрадного співу: навчання естрадному співу повинно здійснюватися на базі академічної вокальної школи; опанування високохудожнім різножанровим й різностильовим вокальним репертуаром та жанрово-стилістичними засобами естрадного вокального виконавства; оволодіння вокальними методами і прийомами естрадного співу, опанування елементами хореографії в процесі навчання естрадному співу; набуття акторського досвіду в класі естрадного співу та під час сценічних виступів.Документ Естрадно-виконавська діяльность як чинник формування професійної мобільності студента –музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Яненко, Оксана Андріївна(uk) В статті здійснена спроба визначити основопокладаючі засади процесу формування професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта та окреслити специфічні можливості естрадно-виконавської дііяльності студентів у становленні складових досліджуваної інтегрованої якості.Документ Динаміка формування професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Яненко, Оксана Андріївна(uk) У статті розглянуто динаміку формування професійної мобільності майбутніх педагогів-музикантів у навчально-виховному процесі ВНЗ. Ефективність розроблених педагогічних умов та коректність розробленої організаційно-педагогічної технології, які забезпечують формування в студентів професійної мобільності підкреслює результативність та дієвість запропонованої системи формування зазначеної якості.Документ Естрадно-виконавська діяльність як фактор формування проесійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Яненко, Оксана Андріївна(uk) У статті розкрито можливості використання системи формування професійної мобільності педагога-музиканта в класі естрадного співу в процесі створення студентами власних творчих проектів. Реалізація педагогічних умов і технології формування професійної мобільності майбутніх педагогів-музикантів суттєво стимулюють розвиток внутрішньої потреби в професійній мобільності, сприяє опануванню студентами комплексу знань, необхідних для формування професійної мобільності в навчальному процесі.Документ Конкурс як ресурс професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Яненко, Оксана АндріївнаУ статті розглянуто потенціал вокального конкурсу як ефективного ресурсу формування професійної мобільності майбутнього педагога-музиканта, можливості використання системи формування зазначеної особистісної якості студента в класі естрадного співу в процесі підготовки конкурсних вокальних програм та створення студентами власних творчих проектів.Документ Духовна свобода - цінність константа виховної системи В. Сухомлинського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Растригіна, Алла Миколаївна; Яненко, Оксана АндріївнаВ статті обгрунтовується зумовленність педагоігчних поглядів Василя Сухомлинського цінностями духовної свободи, розкривається генетична притаманність його виховній системі інваріантних принципів педагогіки свободи.