Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності до професійного саморозвитку у майбутнього педагога-музиканта
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Шевченко, Інга Леонідівна
    (uk) У статті розглядаються особливості професійного саморозвитку майбутнього педагога-музиканта, визначаються структурні компоненти, критерії, показники готовності до саморозвитку та рівні їх прояву в професійній діяльності студентів творчого вищого навчального закладу.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток професійних якостей майбутніх педагогів-музикантів на заняттях студентських художніх колективів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович
    (uk) У статті йдеться про особливості професійної підготовки студентів мистецького факультету, розглядаються нові підходи до формування і розвитку професійно цінних якостей особистості педагога-музиканта в колективній музичній творчості.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагога-музиканта поліхудожнього профілю
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна
    (uk) У статті йдеться про педагогічні закономірності і принципи формування майбутнього педагога-музиканта поліхудожнього профілю, якому притаманний інтегративний характер діяльності на основі поєднання функцій педагога, режисера, просвітянина, виконавця.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчої особистості майбутнього педагога-музиканта
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович
    У статті йдеться про особливості формування креативності майбутнього педагога-музиканта в процесі професійної підготовки, виокремлюються компоненти креативності, основні етапи її становлення та педагогічні умови формування.