Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Загальна музична освіта дітей і молоді в королівстві Нідерланди
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich
    (ua) У статті здійснено спробу схарактеризувати тенденції розвитку загальної музичної освіти в навчальних закладах Королівства Нідерландів. Відповідно до навчальних програм визначено зміст та організацію навчально-виховного процесу, щодо уроків та позакласної роботи з художньо-естетичного виховання дітей і молоді.
  • Ескіз
    Документ
    Герменевтичний підхід в контексті використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich
    (uk) У статті автором обґрунтовано сутність дефініції «герменевтичний підхід» в музично-педагогічній освіті, презентовано використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва в четвертих класах загальноосвітніх навчальних закладів, розкрито методику інтерпретації творів музичного мистецтва, залучення учнів до активної творчої діяльності як в процесі слухання так і в процесі виконання творів шкільного пісенного репертуару, доведено вплив музичного мистецтва на художньо-естетичне виховання молоді.
  • Ескіз
    Документ
    The methods of work with the third year pupils over the interpretation of pieces of musical art
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Сherkasov, Volodymyr Fedorovich
    (uk) У статті здійснено спробу розкрити зміст методики роботи над інтерпретацією творів музичного мистецтва з учнями третіх класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором запропоновано інтерактивні музично-педагогічні технології та інноваційні методи музичного навчання, спрямовані на засвоєння змісту навчального матеріалу передбаченого шкільною програмою. Доведено, що використання різних видів мистецтв на уроках музики уможливлює формування музичної культури учнів як складової духовної сфери особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивні методи музичного навчання
    (2016) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, V. F.
    (uk) У статті здійснено спробу класифікувати інтерактивні методи музичного навчання в загальноосвітній школі та обґрунтувати окремі з них, як-от: метод музичного узагальнення, метод інтерпретації творів музичного мистецтва, метод співпереживання, метод емоційного впливу. Узагальнення т а експериментальна перевірка зазначених методів дасть змогу педагогам музичного мистецтв всебічно впливати на інтелектуально-творчий розвиток учнівської молоді, сприятиме розширенню пізнавальних можливостей школярів, формуванню художньо-естетичних якостей особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Уроки музики і музичного мистецтва: особливості та відмінності
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черкасов, Володимир Федорович
    У статті обґрунтовано сутність уроків музики і музичного мистецтва, визначено основні музично-педагогічні технології, які входять до сценарію уроку. Автором схарактеризовано і доведено особливості та відмінності, які відрізняють такі уроки від інших шкільних дисциплін, котрі входять до навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Черкасов, Володимир Федорович
    У статті порушується питання вивчення психофізіологічних особливостей учнів 1-2 класів початкової школи та визначено їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів. Автором обґрунтовано особливості сприймання, мислення, пам’яті, уяви, почуття, відчуття, уваги при сприйманні та інтерпретації творів музичного мистецтва, в загальноосвітніх навчальних закладах.