Кафедра мистецької освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Conceptual foundations of development of the author’s ability of the future teacher of music(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Stratan-Artyshkova, Tetiana; Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна(uk) У статті розкривається інноваційний контекст реконструювання змісту професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта на основі розвитку його суб’єктних характеристик, зокрема авторської спроможності, як основи внутрішнього духовно-творчого саморозвитку майбутнього фахівця. У структурі творчо-виконавської підготовки виокремлюється інноваційний характер композиторсько-виконавської діяльності, визначається поняття «авторська спроможність», у процесі якої розкривається унікальний особистісний потенціал, здатність до самотворчості, самовираження і самореалізації майбутнього педагога-музиканта.Документ Творче самовираження майбутнього вчителя музичного мистецтва у композиторсько-виконавській діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артышкова, Татьяна Борисовна(uk) У статті розкривається значущість композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва, акцентується увага на поняттях «творчість» і «виконавство», що становлять сутність зміст творчо-виконавської діяльності, підкреслюється значення композиторської творчості у духовному розвитку, творчому самовираженні, самореалізації, формуванні авторської спроможності майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Інноваційні підходи до творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Stratan-Artyshkova, Tetiana(uk) У статті розкриваються особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Обґрунтовано, що впровадження у змісті професійної підготовки майбутніх учителів технології композиторсько-виконавської діяльності дає змогу створити освітній простір, у якому досягається якісно новий рівень професійної підготовки, формується авторська спроможність майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Передумови розвитку композиторсько-виконавської діяльності в музичній освіті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна(UA) У статті розкриваються історичні витоки розвитку музичної освіти, музично-теоретичної думки, різновидів музично-виконавської творчості епохи давніх цивілізацій - епохи Середньовіччя як основи подальшого розвитку музичної освіти на наступних історичних етапах, акцентується увага на значенні різновидів музичної творчості в духовному розвитку особистості.Документ Авторська спроможність як системоутворювальний фактор композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаУ статті розкривається сутність авторської спроможності як інтегрованої професійно значущої особистісної якості майбутнього вчителя музичного мистецтва. Підкреслюється значення композиторсько-виконавської діяльності студентів у формуванні внутрішніх компонентів авторської спроможності, (ціннісно-мотиваційного, когнітивно-знаннєвого, творчо-діяльнісного, сценічно-виконавського, рефлексивно-оцінювального), що у результаті констатує якісно новий рівень професійної підготовки майбутніх фахівців.Документ Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі вищої педагогічної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Стратан-Артишкова, Тетяна БорисівнаУ статті розкривається соціальне значення творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. У системі професійної підготовки виокремлюється музично-теоретична підготовка, в процесі якої здійснюється композиторсько-виконавська діяльність майбутнього вчителя, формується його авторська спроможність, здатність до самовираження і самореалізації у власній творчості.